Πρόγραμμα 2018

Το πρόγραμμα εξελίσσεται κατά τη διάρκεια της Ακαδημίας ‘Ανοιξης μέσα από καθημερινά Συμβούλια ανάλογα με τις προσφορές και τα αιτήματα των συμμετεχόντων.

Κάθε πρωί και κατά τη διάρκεια της κάθε μέρας προστίθενται δράσεις στους πίνακες Kanban (σύστημα οπτικοποίησης της Ευέλικτης Μάθησης) οι οποίες δεν εμφανίζονται εδώ στο ηλεκτρονικό πρόγραμμα.

Παράλληλες/καθημερινές δράσεις Ακαδημίας

Καθημερινά

Καθ όλη τη διάρκεια της Ακαδημίας, παράλληλα με τα εργαστήρια θα υπάρχουν φωλιές δραστηριοτήτων, “Πληροφοριοθήκη” Καλλιτεχνικό Εργαστήρι , Κατασκευη Πυραμιδας και “κινηματογράφος”.

Τρίτη 10

Κύκλος καλωσορίσματος

Με βάση τη συνέλευση χωρίς ηλικιακές διακρίσεις (όπως χρησιμοποιείται στα Δημοκρατικά σχολεία) θα αξιοποιήσουμε διάφορες τεχνικές επικοινωνίας και λήψης αποφάσεων καθώς και παλιές μεθόδους διάφορων πολιτισμών.

Για όλες τις ηλικίες.

Εργαλεία Ευέλικτης μάθησης

Τον Ιούλιο του 2017 το Nature Play και οι Σταγόνες διοργάνωσαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη κύκλο εκπαίδευσης Διευκολυντών Ευέλικτης Μάθησης (Αgile Learning Facilitators) στην Εύβοια.

Από τότε διοργανώνουν μηνιαία Σαββατοκύριακα Ευέλικτης Μάθησης.

Θα μοιραστούμε εργαλεία ευέλικτης μάθησης όπως χρησιμοποιούνται στα Κέντρα Ευέλικτης Μάθησης.

To Μοντέλο Εκπαίδευσης της Ευέλικτης Μάθησης είναι το Ευέλικτο Δέντρο (The Agile Tree)

Χρησιμοποιούμε τον όρο Ευέλικτο Δέντρο μεταφορικά για να απεικονίσουμε το μοντέλο εκπαίδευσης πιο ξεκάθαρα. Το χώμα από το οποίο μεγαλώνουμε είναι η εμπιστοσύνη: στους μαθητές, μεταξύ μας, στον εαυτό μας, σε εσένα. Οι τέσσερις υποθέσεις -ρίζες- που μας γειώνουν είναι:

  • H μάθηση είναι φυσική, συμβαίνει συνέχεια.
  • Αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση: οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα παίρνοντας τις δικές τους αποφάσεις, τα παιδιά είναι άνθρωποι.
  • Εμπειρία: οι άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερα από τον πολιτισμικό πλαίσιο και το περιβάλλον τους, παρά από το περιεχόμενο που διδάσκονται.
  • Επίτευξη: το επίτευγμα επιτυγχάνεται μέσα από κύκλους πρόθεσης, δημιουργίας, αντανάκλασης και καταμερισμού

Μπορείτε να μάθετε για τις Βασικές Αρχές και τα εργαλεία εδώ.

Πριν την Ακαδημία θα γίνουν εργαστήρια στην κατασκευή των Πινάκων Kan Ban.
Πληροφορίες: springacademy@eudec.gr, 6973354182

Kατασκευή μουσικού οργάνου από ανακυκλώσιμα υλικά

Ελατε να μεταμορφώσουμε υλικά

απλά, καθημερινά, πολλές φορές απ´τα σκουπίδια μας, σε μουσικά όργανα!!

Η κατασκευή αυτή μας βοηθάει να συνειδητοποιήσουμε τη λειτουργικότητα της μουσικής στην καθημερινή μας ζωή . Να βλέπουμε και να ακούμε μουσική , σε κάθε αντικειμένο που συναντάμε.

Συνδέεται άμεσα με τη χειροτεχνία και την καλαισθησία μας καθώς το διακοσμούμε και το ζωγραφίζουμε όπως το θέλουμε. .

Από το βαθύ παρελθόν , στο χτες , στο σήμερα και το αύριο σε όλο τον πλανήτη υπάρχει η ανάγκη για την παραγωγή του ήχου.. Ανακαλύπτουμε ότι από τα πρώτα όργανα που φτιάχτηκαν μέχρι σήμερα οι διαφορές δεν είναι πολλές ..

Τέχνη του ακούειν

με το Στέλιο Δεσποτάκη.

Φραγμοί και Γέφυρες στην Επικοινωνία του Καρλ Ρότζερς

Φραγμός: Η Τάση για Αξιολόγηση

Γέφυρα: Ν’ακούμε με Κατανόηση

Σε αυτό το εργαστήρι θα βγούμε λίγο από το τρέξιμο της καθημερινότητας και τους συνηθισμένους τρόπους επικοινωνίας και θα προσπαθήσουμε να ακούσουμε ο ένας τον άλλο. Kατά πόσο αισθανόμαστε ότι μας ακούν; Κι εμείς, καταφέρνουμε να ακούσουμε με κατανόηση;

Βιογραφικό Στέλιου Δεσποτάκη

Καλωσορίζοντας τα πουλιά της άνοιξης

με την ομάδα “Τα βότανα από το μύθο στη ζωή μας” του εναλλακτικού εργαστηρίου.

Έρχονται κουρασμένα, έρχονται πεινασμένα.
Μαζί θα τα καλωσορίσουμε,
με τραγούδια και λιχουδιές.

“Καλώς ήλθατε της άνοιξης πουλιά
Σας περιμένει μιά μεγάλη αγκαλιά
Και σποράκια, καρυδάκια, φυστικάκια, μηλαράκια
με κορδέλες κρεμασμένα στα κλαδιά.”

Στίχοι-Μουσική: Χρύσα Κίτσιου
με μικρές πινελιές της Χριστοφοράτου Ελένης

Κλιματική αλλαγή και ορυκτά καύσιμα

με τον Καλούδη Κώστα.

​Θέμα
“Στη διάρκεια της παρουσίασης μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την κλιματική αλλαγή, το διεθνές κίνημα για την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, αλλά και για την διεθνή εκστρατεία που στοχεύει να σταματήσει την επέκταση των ορυκτών καυσίμων.
Θα δούμε παραδείγματα από διάφορες χώρες σχετικά με τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν ομάδες πολιτών σε τοπικό επίπεδο και ποια υποστήριξη είναι διαθέσιμη για να τις βοηθήσει να καταστούν αποτελεσματικές”.

EN

δεν σταματάμε να παίζουμε επειδή μεγαλώνουμε, μεγαλώνουμε επειδή σταματάμε να παίζουμε
George Bernard Shaw

Δια-ηλικιακή ομάδα θεατρικής πράξης, επιμόρφωσης και έρευνας (με την ευρύτερη έννοια του θεάτρου)

Οι συντελεστές της ομάδας ΕΝ ανήκουν σε διάφορες ηλικιακές ομάδες.
Πεδία της ομάδας είναι: τεχνικές κίνησης, χορού, αυτοσχεδιασμού, τσίρκου, contact, μουσικής και φωνής, σωματικές και θεραπευτικές μέθοδοι, πολεμικές τέχνες και ακροβατικά.

Δημιουργούμε και παρουσιάζουμε έργα και εκπαιδευτικά προγράμματα για όλες τις ηλικίες και παρέχουμε ανοιχτή πρόσβαση στη δομή μας διαθέτοντας την ως πρότυπο προς ανοιχτή χρήση.

Η δομή, όσον αφορά τη σύνθεση των έργων/εργαστηρίων και όσον αφορά την γενικότερη οργάνωση, βασίζεται στο δημοκρατικό συμβούλιο χωρίς ηλικιακές διακρίσεις και στη θεωρητική και πρακτική νομαδικότητα. Βασικά μας εργαλεία είναι η σύνθεση ανοιχτής δομής, οι θεατρικές αλχημείες, ο συνδυασμός των έργων με τα εργαστήρια και η χρήση ποικίλων χώρων πέραν των θεατρικών.

ensoma

Το ΕΝ είναι Ομάδα Εκκίνησης EUDEC.

Τετάρτη 11

Πρωινό
Κύκλος καλωσορίσματος και ανατροφοδότηση από τη χθεσινή ημέρα

Με βάση τη συνέλευση χωρίς ηλικιακές διακρίσεις (όπως χρησιμοποιείται στα Δημοκρατικά σχολεία) θα αξιοποιήσουμε διάφορες τεχνικές επικοινωνίας και λήψης αποφάσεων καθώς και παλιές μεθόδους διάφορων πολιτισμών.

Για όλες τις ηλικίες.

Εργαλεία Ευέλικτης μάθησης

Τον Ιούλιο του 2017 το Nature Play και οι Σταγόνες διοργάνωσαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη κύκλο εκπαίδευσης Διευκολυντών Ευέλικτης Μάθησης (Αgile Learning Facilitators) στην Εύβοια.

Από τότε διοργανώνουν μηνιαία Σαββατοκύριακα Ευέλικτης Μάθησης.

Θα μοιραστούμε εργαλεία ευέλικτης μάθησης όπως χρησιμοποιούνται στα Κέντρα Ευέλικτης Μάθησης.

To Μοντέλο Εκπαίδευσης της Ευέλικτης Μάθησης είναι το Ευέλικτο Δέντρο (The Agile Tree)

Χρησιμοποιούμε τον όρο Ευέλικτο Δέντρο μεταφορικά για να απεικονίσουμε το μοντέλο εκπαίδευσης πιο ξεκάθαρα. Το χώμα από το οποίο μεγαλώνουμε είναι η εμπιστοσύνη: στους μαθητές, μεταξύ μας, στον εαυτό μας, σε εσένα. Οι τέσσερις υποθέσεις -ρίζες- που μας γειώνουν είναι:

  • H μάθηση είναι φυσική, συμβαίνει συνέχεια.
  • Αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση: οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα παίρνοντας τις δικές τους αποφάσεις, τα παιδιά είναι άνθρωποι.
  • Εμπειρία: οι άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερα από τον πολιτισμικό πλαίσιο και το περιβάλλον τους, παρά από το περιεχόμενο που διδάσκονται.
  • Επίτευξη: το επίτευγμα επιτυγχάνεται μέσα από κύκλους πρόθεσης, δημιουργίας, αντανάκλασης και καταμερισμού

Μπορείτε να μάθετε για τις Βασικές Αρχές και τα εργαλεία εδώ.

Πριν την Ακαδημία θα γίνουν εργαστήρια στην κατασκευή των Πινάκων Kan Ban.
Πληροφορίες: springacademy@eudec.gr, 6973354182

Tai Chi Chuan

με τον Γιωργο Μουζακιτη

Λιγα λογια για το Ται Τσι
Το Ται τσι τσουάν (πολλές φορές προφέρεται και Ται τζι τσουάν) είναι µια Κινέζικη εσωτερική πολεµική τέχνη, που στηρίζεται πάνω στις αρχές της χαλάρωσης και της απαλότητας τόσο στην εξάσκηση της όσο και στην καθηµερινή ζωή. Η εκπαίδευση στο Ταιτσι τσουάν αναπτύσσει εσωτερική δύναµη και αρµονία µέσω του συντονισµού και της χαλάρωσης του Νού και του Σώµατος. Εξωτερικά το Ταιτσι είναι µια τέχνη για την υγεία και αυτοάµυνα. Εσωτερικά είναι µια επιστήµη του Νού και της εσωτερικής ενέργειας. Λέγεται ότι το Ται τσι τσουάν δηµιουργήθηκε πριν από 700 χρόνια περίπου από τον Ταοϊστη µοναχό Τσανγκ Σαν Φένγκ. Οι αρχές του σχηµατίστηκαν εδώ και 2500 χρόνια από τον Λάο Τσέ, το ιδρυτή του Ταοϊσµού, στο βιβλίο του Ταο Τε Τσίνγκ και είχαν εκφραστεί χιλιάδες χρόνια πριν από αυτό, στο βιβλίο του Ι τσίνγκ.

περισσότερα

EN

δεν σταματάμε να παίζουμε επειδή μεγαλώνουμε, μεγαλώνουμε επειδή σταματάμε να παίζουμε
George Bernard Shaw

Δια-ηλικιακή ομάδα θεατρικής πράξης, επιμόρφωσης και έρευνας (με την ευρύτερη έννοια του θεάτρου)

Οι συντελεστές της ομάδας ΕΝ ανήκουν σε διάφορες ηλικιακές ομάδες.
Πεδία της ομάδας είναι: τεχνικές κίνησης, χορού, αυτοσχεδιασμού, τσίρκου, contact, μουσικής και φωνής, σωματικές και θεραπευτικές μέθοδοι, πολεμικές τέχνες και ακροβατικά.

Δημιουργούμε και παρουσιάζουμε έργα και εκπαιδευτικά προγράμματα για όλες τις ηλικίες και παρέχουμε ανοιχτή πρόσβαση στη δομή μας διαθέτοντας την ως πρότυπο προς ανοιχτή χρήση.

Η δομή, όσον αφορά τη σύνθεση των έργων/εργαστηρίων και όσον αφορά την γενικότερη οργάνωση, βασίζεται στο δημοκρατικό συμβούλιο χωρίς ηλικιακές διακρίσεις και στη θεωρητική και πρακτική νομαδικότητα. Βασικά μας εργαλεία είναι η σύνθεση ανοιχτής δομής, οι θεατρικές αλχημείες, ο συνδυασμός των έργων με τα εργαστήρια και η χρήση ποικίλων χώρων πέραν των θεατρικών.

ensoma

Το ΕΝ είναι Ομάδα Εκκίνησης EUDEC.

Μη βίαιη επικοινωνία

με τον Στέλιο Δέσποτάκη.

«Δεν επικοινωνώ με το παιδί μου όπως θα ήθελα. Πολλές φορές δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμπεριφέρεται έτσι και, όταν το ρωτάω, δεν μου απαντάει…»

«Ο άντρας μου δεν με ακούει. Όταν πάω να του μιλήσω για το πώς νιώθω, παραμένει βουβός ή αλλάζει θέμα…»

«Είμαι αυστηρός με τον εαυτό μου. Όποτε κάνω λάθος, με τιμωρώ με αυστηρά λόγια και δεν ξέρω κάποιο τρόπο να το σταματήσω αυτό…»

“Η Μη Βίαιη Επικοινωνία μας βοηθά να εκφράσουμε πλήρως όσα έχουμε μέσα μας με έναν τρόπο που διευκολύνει τους αποδέκτες να ακούσουν όχι μόνο όσα μας δυσαρεστούν αλλά και όσα μας κάνουν χαρούμενους. […] Ο σκοπός της είναι σταδιακά να μας απελευθερώσει συναισθηματικά, έτσι ώστε να μπορούμε να ζήσουμε πέρα από την ενοχή, τη ντροπή και το φόβο.”

*Περισσότερα εδώ: http://non-violence.gr/

Σε αυτό το εργαστήρι, θα μάθουμε και θα πειραματιστούμε με τα 4 βήματα της Μη-επικοινωνίας του Marshall Rosenberg:

Παρατήρηση -> Συναίσθημα -> Ανάγκη -> Παράκληση

Σε μια προσπάθεια να εκφράσουμε στον άλλο αυτό που αισθανόμαστε χωρίς κριτική ή κατηγόρια κι έτσι να αυξήσουμε τις πιθανότητες να μας ακούσει πραγματικά και να ικανοποιηθεί η εκάστοτε ανάγκη μας.

Περισσότερα για το Στέλιο Δεσποτάκη.

Κατασκευή φιγούρας Καραγγιόζη

Από το θέατρο σκιών Ναμαστε.

Περισσότερα εδώ.

Γιορτή και Παράσταση Κουκλοθεάτρου “Ειρήνη” του Αριστοφάνη

με τους 3λαλουν

http://koyklotheatro3laloun.blogspot.gr/​

Η ιστορία της “Ειρήνης” αρχίζει με έναν άνθρωπο που βαρέθηκε τον πόλεμο.
Ο αμπελουργός Τρυγαίος θα τα βροντήξει όλα και με κίνδυνο της ίδιας του της ζωής θα πετάξει ως τον Όλυμπο με ένα γιγάντιο σκαθάρι και θα ζητήσει το λόγο από τους Θεούς.

“Γιατί δηλαδή να λείπει η Ειρήνη από τον κόσμο?”
Οι εκπλήξεις και τα εμπόδια που θα συναντήσει
θα βρουν λύση μέσω της λαχτάρας του για ειρήνη,
της αφοσίωσης του αλλά και της συνεργασίας του
με όλους αυτούς που βαρέθηκαν τον πόλεμο
αλλά δε κάθονται με τα χέρια σταυρωμένα.Μια διασκεδαστική διαδραστική παράσταση όπου τα παιδιά βοηθούν και συναποφασίζουν για την εξέλιξη της ιστορίας.

Εκτέλεση: Γκούζιας Θωμάς

Σκηνικά και κούκλες: Γκούζιας Θωμάς – Ελένη Κάντα – Αναστασία Καραφύλλα

Σκηνοθεσία: Ελένη Κάντα

Δειάρκεια: 60′


Ποιοι είμαστε

Γεια σας, είμαστε ο Θωμάς και η Λένα και αποτελούμε τον πυρήνα του κουκλοθιάσου “3 λαλούν” που από το Φθινόπωρο του 2009 επιδίδεται σε καλλιτεχνικές αλχημείες.
Κύριες δραστηριότητες μας είναι το κουκλοθέατρο, το θέατρο, το θεατρικό παιχνίδι, ο κλόουν, τα παιδικά πάρτυ, οι αφηγήσεις και η δημιουργική απασχόληση των παιδιών.
Η έμπνευση μας πηγάζει από πολλές και διάφορες πηγές όπως οι τέχνες, οι παραδόσεις όλου του κόσμου, η κωμωδία, η θεραπεία, η φύση και σε μεγάλο βαθμό
“ο μαγικός κόσμος των παιδιών”
Μαθητεύσαμε και συνεχίζουμε με διάφορους δασκάλους περί κουκλοθεάτρου, θεραπείας, κίνησης, παραστατικών τεχνών και εκπαίδευσης.

Μέσα από τη δουλειά μας αναζητούμε το ειλικρινές μοίρασμα και τη ζωντανή επαφή.

Πέμπτη 12

Πρωινό
Εργαλεία Ευέλικτης μάθησης

Τον Ιούλιο του 2017 το Nature Play και οι Σταγόνες διοργάνωσαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη κύκλο εκπαίδευσης Διευκολυντών Ευέλικτης Μάθησης (Αgile Learning Facilitators) στην Εύβοια.

Από τότε διοργανώνουν μηνιαία Σαββατοκύριακα Ευέλικτης Μάθησης.

Θα μοιραστούμε εργαλεία ευέλικτης μάθησης όπως χρησιμοποιούνται στα Κέντρα Ευέλικτης Μάθησης.

To Μοντέλο Εκπαίδευσης της Ευέλικτης Μάθησης είναι το Ευέλικτο Δέντρο (The Agile Tree)

Χρησιμοποιούμε τον όρο Ευέλικτο Δέντρο μεταφορικά για να απεικονίσουμε το μοντέλο εκπαίδευσης πιο ξεκάθαρα. Το χώμα από το οποίο μεγαλώνουμε είναι η εμπιστοσύνη: στους μαθητές, μεταξύ μας, στον εαυτό μας, σε εσένα. Οι τέσσερις υποθέσεις -ρίζες- που μας γειώνουν είναι:

  • H μάθηση είναι φυσική, συμβαίνει συνέχεια.
  • Αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση: οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα παίρνοντας τις δικές τους αποφάσεις, τα παιδιά είναι άνθρωποι.
  • Εμπειρία: οι άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερα από τον πολιτισμικό πλαίσιο και το περιβάλλον τους, παρά από το περιεχόμενο που διδάσκονται.
  • Επίτευξη: το επίτευγμα επιτυγχάνεται μέσα από κύκλους πρόθεσης, δημιουργίας, αντανάκλασης και καταμερισμού

Μπορείτε να μάθετε για τις Βασικές Αρχές και τα εργαλεία εδώ.

Πριν την Ακαδημία θα γίνουν εργαστήρια στην κατασκευή των Πινάκων Kan Ban.
Πληροφορίες: springacademy@eudec.gr, 6973354182

Παραμυθογιόγκα “Θαλάσσια επίσκεψη στο Λάρι το ψάρι”

από την ομάδα ΜπίΝτού

Απλές ασάνες από τη hatha yoga σχηματίζουν μια ταξιδιάρικη ιστορία σε ουρανό και θάλασσα.

Mε απόλυτο προορισμό το φίλο Λάρι το ψάρι

Yoga σημαίνει ένωση. Ηatha yoga είναι η εναλλαγή στάσεων ή ασκήσεων με παραμονή 3-5 αναπνοών σε κάθε στάση. Η hatha με βοηθάει να παρατηρώ πως λειτουργεί το σώμα μου ενώ ρυθμίζω την αναπνοή μου ρίχνοντας την ταχύτητα του φλύαρου νου.

Η ομάδα ΜπίΝτού είναι μια μυστήρια ομάδα, για την οποία ελάχιστες πληροφορίες διαθέτουμε..

Άγνωστος είναι ο αριθμός των μελών της καθώς και το ακριβές αντικείμενο ενασχόλησης της.

Από έγκυρες απόρρητες πηγές γνωρίζουμε ότι οι ΜπίΝτού προωθούν την ιδέα του να έχουμε καρναβάλια 5 φορές το χρόνο, αντί για μία, ενώ ταυτόχρονα αγωνίζονται σκληρά για το δικαίωμα του να τρώμε παγωτά ΚΑΙ το χειμώνα.

Στενός φίλος της ομάδας μας εκμυστηρεύτηκε ότι κάθε Δεκέμβρη οι ΜπίΝτού συνεδριάζουν στο νησί Κάλι-Κάλι , με σκοπό να αποκτήσουν τουλάχιστον 4 φανταστικές νέες εφευρέσεις και 2 καινούρια όνειρα για τη ζωή..

Κατασκευές ήπιας τεχνολογίας

με τον Γιώργο Βλάσση

Επίλυση συγκρούσεων

με το Στέλιο Δεσποτάκη

Σε αυτό το εργαστήριο θα επικεντρωθούμε αποκλειστικά στο πώς επιλύονται οι συγκρούσεις με τη μέθοδο No-Lose ή αλλιώς Win-Win του Thomas Gordon, που διδάσκεται συνήθως σε σεμινάρια για αποτελεσματικούς γονείς και δασκάλους (P.E.T. και Τ.Ε.Τ.) όπου δύο ή περισσότερα μέλη συμμετέχουν σε μία διαδικασία έξι ξεχωριστών βημάτων: Βήμα 1ο: προσδιορισμός της σύγκρουσης με βάση τις ανάγκες μας Βήμα 2ο: παραγωγή πιθανών λύσεων. Βήμα 3ο: αξιολόγηση των πιθανών λύσεων Βήμα 4ο: Κατάληξη σε συμφωνία για την καλύτερη λύση Βήμα 5ο: Προσδιορισμός του τι είναι απαραίτητο για να εφαρμοστεί η λύση Βήμα 6ο: Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της λύσης.

Η μέθοδος No-Lose για την επίλυση συγκρούσεων προυποθέτει μία ισχυρή δέσμευση προς μια εντελώς διαφορετική στάση από αυτήν των παραδοσιακών μεθόδων win-lose. Ο γονιός ή ο δάσκαλος μεταδίδει στο παιδί το μήνυμα: Έχουμε μια σύγκρουση, ένα πρόβλημα να λύσουμε. Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τη δύναμή μου για να κερδίσω εγώ εις βάρος σου. Αλλά δεν θέλω να υποχωρήσω και να σε αφήσω να νικήσεις σε βάρος δικό μου. Οπότε ας τα βάλουμε κάτω και ας προσπαθήσουμε παρέα να βρούμε μια λύση που μπορούμε να δεχτούμε και οι δύο.

Περισσότερα για το Στέλιο Δεσποτάκη.

EUDEC greece

Παρουσίαση της Ελληνικής Κοινότητας για τη Δημοκρατική Παιδεία EUDEC Greece

Θεατρικό παιχνίδι

απο την ομάδα ΜπίΝτού

Δημιουργούμε μια ασφαλή συνθήκη, μες στην οποία θα μπορέσουμε

Να παίξουμε, να παίξουμε, να παίξουμε

Δίνοντας ταυτόχρονα χώρο έκφρασης στο κρυμμένο μας εαυτό

Μια φορά κι έναν καιρό…

Σε τούτο τον κόσμο το δύσκολο, πνιγμένοι κάτω από γκρίζα σκόνη,

καταλάβαμε πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία..

Ξέρετε, όχι η πάνω πάνω.

Η άλλη. Η ουσιαστική

Κι έτσι, σε κόντρα των καιρών που μας θέλουν μόνους/ ες και κλεισμένους/ ες στους εαυτούς μας..

Ξεκινάμε να ψάχνουμε δρόμους , για να μάθουμε να εκφραζόμαστε και να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε, ουσιαστικά..

Η ομάδα ΜπίΝτού είναι μια μυστήρια ομάδα, για την οποία ελάχιστες πληροφορίες διαθέτουμε..

Άγνωστος είναι ο αριθμός των μελών της καθώς και το ακριβές αντικείμενο ενασχόλησης της.

Από έγκυρες απόρητες πηγές γνωρίζουμε ότι οι ΜπίΝτού προωθούν την ιδέα του να έχουμε καρναβάλια 5 φορές το χρόνο, αντί για μία, ενώ ταυτόχρονα αγωνίζονται σκληρά για το δικαίωμα του να τρώμε παγωτά ΚΑΙ το χειμώνα.

Στενός φίλος της ομάδας μας εκμυστηρεύτηκε ότι κάθε Δεκέμβρη οι ΜπίΝτού συνεδριάζουν στο νησί Κάλι-Κάλι , με σκοπό να αποκτήσουν τουλάχιστον 4 φανταστικές νέες εφευρέσεις και 2 καινούρια όνειρα για τη ζωή..

Μεσημεριανό
Θεραπευτική Άργιλος

με την Αθανασία Μάκου

Θα μάθουμε πως να χρησιμοποιούμε την άργιλο που διαθέτουμε στο νησί μας, για να μας διευκολύνει να θεραπευτούμε και να ομορφύνουμε παίζοντας με τη λάσπη!

Για την Αθανασία

Οι ειδικότητές μου:

Βοτανοθεραπεία και Συλλογή άγριων Βοτάνων: χρήση βοτάνων ως θεραπευτικών εργαλείων, μια συμπεριφορά επιβίωσης που συναντιέται σε όλα τα έμβια όντα και εντάσσεται στα πλαίσια της διατροφής.

Μελισσοθεραπεία: ποικίλη αξιοποίηση των παραγώγων της μελισσοκυψέλης: μέλι, γύρη, πρόπολη, μελισσοκέρι, βασιλικός πολτός και δηλητήριο μέλισσας για ενδυνάμωση και θεραπεία.

Βεντουζοθεραπεία και Μάλαξη: εφαρμογή παραδοσιακών και μοντέρνων τεχνικών βεντουζοθεραπείας καθώς και θιβετανική μάλαξη, ως μέθοδοι αποσυμφόρησης ή τόνωσης, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του σώματος.

Μουσικότραγουδοπαίχνιδο "Έφτασε η άνοιξη”

Ελάτε να παίξουμε με μουσικοκινητικοδημιουργικά παιχνίδια όπου θα κινητοποιήσουν την αντίληψη του ήχου και του ρυθμού που έχουμε μέσα μας . Μέσο της έκφρασης με το σώμα, τον αυτοσχεδιασμό, το τραγούδι , την έκφραση συναισθημάτων.

Διαδραστικά με θέμα την Άνοιξη ..!

( συνοδεία με μουσικά όργανα και οχι μονο)

Λίγα λόγια για τη μουσικοκινητική αγωγή…

Η μουσικοκινητική αγωγή μπορεί να προσφέρει την ευχαρίστηση μέσα από το άκουσμα μιας συντονισμένης διαδικασίας. Αυτό το συναίσθημα της ικανοποίησης στοχεύει στην αντίληψη του χώρου και του χρόνου, τη γνώση του σώματος, την κατανομή ενέργειας, την συλλογικότητα, τη φαντασία στη ρυθμική προέκταση της και τη μουσική μνήμη. Τα οφέλη της ευρύνονται σε πολλούς τομείς. Η μουσική μαζί με την κίνηση μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στη δόμηση του συναισθηματικού κόσμου αναπτύσσοντας την ικανότητα της δημιουργίας και της φαντασίας. Η γλώσσα των ήχων, μας επιτρέπει να εκφράσουμε τις βαθιές μας ανάγκες και να τις επικοινωνήσουμε με αυτό το μη λεκτικό τρόπο. Επίσης, από τις μουσικοκινητικές δραστηριότητες αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, αναπτύσσουμε την αυτοπεποίθηση και την υπευθυνότητά με μέσο τη χαρά και το παιχνίδι. Εμπνευσμένο από τις διάφορες προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της μουσικοκινητικής αγωγής ..

Από την δασκάλα θεατρικής και μουσικοκινητικής αγωγής, Κατερίνα Προβατά

"Σοβαρά τώρα… Παίζουμε"

με τους 3 λαλούν.

Παιχνίδια ετοιμότητας και συντονισμού, συνεργασίας και αποσυμπίεσης και και και και…από τον κόσμο του σωματικού θεάτρου και του θεατρικού κλόουν . Για ενήλικες, τα παιδιά ευπρόσδεκτα

Περισσότερα για τους 3 λαλούν εδώ

Βραδινό
Βραδινός κύκλος

Με βάση τη συνέλευση χωρίς ηλικιακές διακρίσεις (όπως χρησιμοποιείται στα Δημοκρατικά σχολεία) θα αξιοποιήσουμε διάφορες τεχνικές επικοινωνίας και λήψης αποφάσεων καθώς και παλιές μεθόδους διάφορων πολιτισμών.

Για όλες τις ηλικίες.

Παρασκευή 13

Πρωινό
Εργαλεία Ευέλικτης μάθησης

Τον Ιούλιο του 2017 το Nature Play και οι Σταγόνες διοργάνωσαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη κύκλο εκπαίδευσης Διευκολυντών Ευέλικτης Μάθησης (Αgile Learning Facilitators) στην Εύβοια.

Από τότε διοργανώνουν μηνιαία Σαββατοκύριακα Ευέλικτης Μάθησης.

Θα μοιραστούμε εργαλεία ευέλικτης μάθησης όπως χρησιμοποιούνται στα Κέντρα Ευέλικτης Μάθησης.

To Μοντέλο Εκπαίδευσης της Ευέλικτης Μάθησης είναι το Ευέλικτο Δέντρο (The Agile Tree)

Χρησιμοποιούμε τον όρο Ευέλικτο Δέντρο μεταφορικά για να απεικονίσουμε το μοντέλο εκπαίδευσης πιο ξεκάθαρα. Το χώμα από το οποίο μεγαλώνουμε είναι η εμπιστοσύνη: στους μαθητές, μεταξύ μας, στον εαυτό μας, σε εσένα. Οι τέσσερις υποθέσεις -ρίζες- που μας γειώνουν είναι:

  • H μάθηση είναι φυσική, συμβαίνει συνέχεια.
  • Αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση: οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα παίρνοντας τις δικές τους αποφάσεις, τα παιδιά είναι άνθρωποι.
  • Εμπειρία: οι άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερα από τον πολιτισμικό πλαίσιο και το περιβάλλον τους, παρά από το περιεχόμενο που διδάσκονται.
  • Επίτευξη: το επίτευγμα επιτυγχάνεται μέσα από κύκλους πρόθεσης, δημιουργίας, αντανάκλασης και καταμερισμού

Μπορείτε να μάθετε για τις Βασικές Αρχές και τα εργαλεία εδώ.

Πριν την Ακαδημία θα γίνουν εργαστήρια στην κατασκευή των Πινάκων Kan Ban.
Πληροφορίες: springacademy@eudec.gr, 6973354182

Yoga/Stretch

With Samantha Kendle

Casa Lucia event here

δεν σταματάμε να παίζουμε επειδή μεγαλώνουμε, μεγαλώνουμε επειδή σταματάμε να παίζουμε
George Bernard Shaw

Δια-ηλικιακή ομάδα θεατρικής πράξης, επιμόρφωσης και έρευνας (με την ευρύτερη έννοια του θεάτρου)

Οι συντελεστές της ομάδας ΕΝ ανήκουν σε διάφορες ηλικιακές ομάδες.
Πεδία της ομάδας είναι: τεχνικές κίνησης, χορού, αυτοσχεδιασμού, τσίρκου, contact, μουσικής και φωνής, σωματικές και θεραπευτικές μέθοδοι, πολεμικές τέχνες και ακροβατικά.

Δημιουργούμε και παρουσιάζουμε έργα και εκπαιδευτικά προγράμματα για όλες τις ηλικίες και παρέχουμε ανοιχτή πρόσβαση στη δομή μας διαθέτοντας την ως πρότυπο προς ανοιχτή χρήση.

Η δομή, όσον αφορά τη σύνθεση των έργων/εργαστηρίων και όσον αφορά την γενικότερη οργάνωση, βασίζεται στο δημοκρατικό συμβούλιο χωρίς ηλικιακές διακρίσεις και στη θεωρητική και πρακτική νομαδικότητα. Βασικά μας εργαλεία είναι η σύνθεση ανοιχτής δομής, οι θεατρικές αλχημείες, ο συνδυασμός των έργων με τα εργαστήρια και η χρήση ποικίλων χώρων πέραν των θεατρικών.

ensoma

Το ΕΝ είναι Ομάδα Εκκίνησης EUDEC.

Η ουσία των Ζογκλερικών

με τον Φαμπιεν.

Ηλικίες 8-88
Κατω των 8 με συνοδεία..

Δημοκρατική συνέλευση

Δημοκρατική Συνέλευση,

με τον Στελιο Δεσποτάκη.

Στα θεμέλια μιας δημοκρατικής κοινωνίας βρίσκεται ένα σύστημα αξιών για τη διατήρηση του οποίου είμαστε όλοι εξίσου υπεύθυνοι. Ο σεβασμός φέρνει σεβασμό. Η εμπιστοσύνη δημιουργεί εμπιστοσύνη. Η συμπόνοια γεννά συμπόνοια. Η αποδοχή καλλιεργεί αποδοχή. Όταν ακούμε, μας ακούν. Σαν κλείσιμο της σειράς, κρατώντας στο νου μας τα μαθήματα που πήρε ο καθένας για τον εαυτό του από την “Τέχνη του Ακούειν”, τη “Μη-Βίαιη Επικοινωνία” και την “Επίλυση Συγκρούσεων”, θα επιχειρήσουμε να συνδιαμορφώσουμε μια ατμόσφαιρα στην οποία να χωράμε και να νιώθουμε ότι ακουγόμαστε και μπορούμε να συνυπάρξουμε όλοι μαζί.

Περισσότερα για το Στέλιο Δεσποτάκη.

Μεσημεριανό
Το ταξίδι του χελιδονιού

με την Μάγια Παπαγεωργίου

Ένα εργαστήρι θεατρικού παιχνιδιού για παιδιά από 5 έως 10 ετών. Πού ζουν το χειμώνα τα χελιδόνια και πού ξεκουράζονται όταν ταξιδεύουν πάνω από τη θάλασσα; Ποιους συναντάνε μέχρι να έρθουν στον τόπο μας; Λένε για χελιδόνια κάλαντα; Θα μας πεις την ιστορία τού φίλου σου του χελιδόνι;
Υλικά: 2 μαύρα χαρτόνια, γλωσσοπίεστρα , χαρτοταινία, κόλλες ουχου στικ, γκοφρέ χρωματιστά και πόυπουλα

Η Μάγια Παπαγεωργίου γεννήθηκε στη Ρόδο το 1989. Είναι απόφοιτη του τμήματος Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων του Α.Τ.Ε.Ι Ιονίων Νήσων, του τριετούς εργαστηρίου ‘Θεατρικού Παιχνιδιού και Παιδαγωγικής Θεάτρου’ του Σχολείου Παιχνιδιού καθώς και του ετήσιου επιμορφωτικού κύκλου “Musica in Culla” (Music In the Crib)/Μουσική Ανάπτυξη του παιδιού στην πρώτη παιδική ηλικία στην Ρώμη.

Η επαγγελματική της δραστηριότητα περιλαμβάνει συνεργασίες με το μουσικό εργαστήρι Σερίφου διδάσκοντας μουσική προπαιδεία και οργανολογία. Έχει εργαστεί ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού και ως μουσικοπαιδαγωγός σε αρκετές παραγωγές και φεστιβάλ στην Ελλάδα και τη Φινλανδία. Πλέον ζει στη Ρόδο και διδάσκει μουσική και θέατρο σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.

Singing Freedom

with Ariana & Igor

Για να απελευθερώσουμε, να αισθανθούμε και να αγαπήσουμε τη φωνή μας! Τραγουδώντας παρέα με τον Ιγκόρ και την Αριάννα, βυθιζόμαστε σε αυτοσχεδιασμούς εμπνεόμενους από ποικίλες μουσικές παραδόσεις, αναζητώντας την ελευθερία στην έκφρασή μας, ανακαλύπτοντας έναν κόσμο από ήχους και αρμονικές που υπάρχουν μέσα μας και δεχόμενοι τα ευεργετικά τους αποτελέσματα. Αυτή η εμπειρία ελευθερίας του «είναι» και του «γίγνεσθαι», είναι ανοιχτή σε όλους όσους θέλουν να εξερευνήσουν τη φωνή τους. Τα ύφη του τραγουδιού έχουν δεχθεί επιρροές από τους Τουβάνους (Μογγολία), τους Θιβετιανούς, τους Σούφι, τους ιθαγενείς της Αμερικής και άλλους σαμανικούς πολιτισμούς, καθώς και από όλων των ειδών τους performers φωνητικού αυτοσχεδιασμού.

 

Αγαπημένα μοτίβα στο απελευθερωτικό τραγούδι: * Απελευθερώνοντας τη φωνή * Φωνητικές αρμονικές * Η έννοια της ενσυναίσθησης στην επικοινωνία * Οι αναπνοές με βάση τα στοιχεία * Ηχητικό μασάζ * Ακουστική διάγνωση * Διαλογισμός και περπάτημα με οδηγό την καρδιά * Βαθιά χαλάρωση * Το εσωτερικό παιδί * Διαχείριση θυμού * Ατομικός μαγνητισμός και φυσική κυριαρχία * Αρσενικό/θηλυκό και ισορροπία-συνεργασία.

http://www.feelingsound.com/

 

Κατασκευές Ήπιας Τεχνολογίας

με τον Γιώργο Βλάσση.

Μουσικότραγουδοπαίχνιδο "Έφτασε η άνοιξη”

Μουσικότραγουδοπαίχνιδο «Έφτασε η άνοιξη»

Ελάτε να παίξουμε με μουσικοκινητικοδημιουργικά παιχνίδια όπου θα κινητοποιήσουν την αντίληψη του ήχου και του ρυθμού που έχουμε μέσα μας . Μέσο της έκφρασης με το σώμα, τον αυτοσχεδιασμό, το τραγούδι , την έκφραση συναισθημάτων.

Διαδραστικά με θέμα την Άνοιξη ..!

( συνοδεία με μουσικά όργανα και οχι μονο)

Λίγα λόγια για τη μουσικοκινητική αγωγή…

Η μουσικοκινητική αγωγή μπορεί να προσφέρει την ευχαρίστηση μέσα από το άκουσμα μιας συντονισμένης διαδικασίας. Αυτό το συναίσθημα της ικανοποίησης στοχεύει στην αντίληψη του χώρου και του χρόνου, τη γνώση του σώματος, την κατανομή ενέργειας, την συλλογικότητα, τη φαντασία στη ρυθμική προέκταση της και τη μουσική μνήμη. Τα οφέλη της ευρύνονται σε πολλούς τομείς. Η μουσική μαζί με την κίνηση μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στη δόμηση του συναισθηματικού κόσμου αναπτύσσοντας την ικανότητα της δημιουργίας και της φαντασίας. Η γλώσσα των ήχων, μας επιτρέπει να εκφράσουμε τις βαθιές μας ανάγκες και να τις επικοινωνήσουμε με αυτό το μη λεκτικό τρόπο. Επίσης, από τις μουσικοκινητικές δραστηριότητες αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, αναπτύσσουμε την αυτοπεποίθηση και την υπευθυνότητά με μέσο τη χαρά και το παιχνίδι. Εμπνευσμένο από τις διάφορες προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της μουσικοκινητικής αγωγής ..

Από την δασκάλα θεατρικής και μουσικοκινητικής αγωγής, Κατερίνα Προβατά

Βραδινό
Sound Spa-Gong Bath

Σάββατο 14

Πρωινό
Εργαλεία Ευέλικτης μάθησης

Τον Ιούλιο του 2017 το Nature Play και οι Σταγόνες διοργάνωσαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη κύκλο εκπαίδευσης Διευκολυντών Ευέλικτης Μάθησης (Αgile Learning Facilitators) στην Εύβοια.

Από τότε διοργανώνουν μηνιαία Σαββατοκύριακα Ευέλικτης Μάθησης.

Θα μοιραστούμε εργαλεία ευέλικτης μάθησης όπως χρησιμοποιούνται στα Κέντρα Ευέλικτης Μάθησης.

To Μοντέλο Εκπαίδευσης της Ευέλικτης Μάθησης είναι το Ευέλικτο Δέντρο (The Agile Tree)

Χρησιμοποιούμε τον όρο Ευέλικτο Δέντρο μεταφορικά για να απεικονίσουμε το μοντέλο εκπαίδευσης πιο ξεκάθαρα. Το χώμα από το οποίο μεγαλώνουμε είναι η εμπιστοσύνη: στους μαθητές, μεταξύ μας, στον εαυτό μας, σε εσένα. Οι τέσσερις υποθέσεις -ρίζες- που μας γειώνουν είναι:

  • H μάθηση είναι φυσική, συμβαίνει συνέχεια.
  • Αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση: οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα παίρνοντας τις δικές τους αποφάσεις, τα παιδιά είναι άνθρωποι.
  • Εμπειρία: οι άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερα από τον πολιτισμικό πλαίσιο και το περιβάλλον τους, παρά από το περιεχόμενο που διδάσκονται.
  • Επίτευξη: το επίτευγμα επιτυγχάνεται μέσα από κύκλους πρόθεσης, δημιουργίας, αντανάκλασης και καταμερισμού

Μπορείτε να μάθετε για τις Βασικές Αρχές και τα εργαλεία εδώ.

Πριν την Ακαδημία θα γίνουν εργαστήρια στην κατασκευή των Πινάκων Kan Ban.
Πληροφορίες: springacademy@eudec.gr, 6973354182

Συνάντηση με το Εσωτερικό παιδί

Βιωματικό εργαστήρι

Για να γίνουμε ουσιαστικά δημοκρατικοί και υπεύθυνοι γονείς, χρειάζεται να δούμε κατά πόσο επιτρέπουμε στον ίδιο μας τον εαυτό να είναι «ο εαυτός του».

Παλεύουμε για την ελευθερία τον παιδιών μας, αλλά ζούμε εμείς οι ίδιοι τη δική μας; Αφουγκραζόμαστε και καλύπτουμε τις ανάγκες του αυθεντικού μας εαυτού; Πίσω από τον ρόλο του «καλού παιδιού» για τους γονείς μας ή του «καλού γονιού» για τα παιδιά μας, βλέπουμε το παιδί, που υπήρξαμε και κουβαλάμε μέσα μας; Πώς νιώθει αυτό το παιδί;

Συνάντηση με το Εσωτερικό παιδί – βιωματικό εργαστήρι

– Λίγα λόγια για τη Συστημική αναπαράσταση

– Τι είναι το Εσωτερικό παιδί

– Πώς μπορεί το Εσωτερικό παιδί του γονέα να επηρεάσει τον γιο ή την κόρη του

(Αναπαράσταση ενός εθελοντή)

– Η εξέλιξη από το Εξαρτημένο παιδί στο Ελεύθερο δημιουργικό παιδί – συμβολική

διαδρομή (συμμετέχουν όσοι θέλουν)

– Συναντώντας το Εσωτερικό παιδί (άσκηση σε ζευγάρια)

– Αγκαλιάζοντας το Εσωτερικό παιδί (σύντομος διαλογισμός)

Με την Καλλιόπη Άνθη

Μητέρα

με τη Γιάννα.

Μητέρα. Ένας κύκλος συζητήσεων γυναικών είναι ένας τόπος όπου συναντιόμαστε ως αδελφές για να μοιραστούμε τις αλήθειες και τις ανησυχίες μας. Η πρόθεση αυτού του κύκλου θα είναι η διερεύνηση της γονεϊκότητας και η εξεύρεση λύσεων μέσα στον εαυτό σας και τη φυλή / οικογένεια. Το να είσαι μητέρα είναι μια άλλη μετάβαση, όπως η μετάβαση από την παιδικότητα στην εφηβεία. Η εγκυμοσύνη και η γέννηση είναι ένας τρόπος προετοιμασίας, αλλά ανεξάρτητα από το πώς προετοιμάζετε, η ζωή θα βρει έναν τρόπο να σας δείξει ότι δεν είστε ποτέ πραγματικά έτοιμοι/ες. Ας βρούμε έναν τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων που βρίσκονται μπροστά μας μαζί.​

Λιγα λόγια για τη Γιάννα,

Η Γιάννα είναι ρεφλεξολόγος βρεφών και γονιμότητας και βοηθός μητρότητας τοκετού. Επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στους τομείς του πως να γίνεις γονέας και πώς να είσαι γονέας ζώντας ελεύθερος και προσπαθώντας να είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου.

Δρομοπαιχνίδια

απο την ομάδα ΜπίΝτού

Παιχνίδια εξωτερικού χώρου , παιχνίδια για αυλές, για πλατείες ,για πεδιάδες και για βουνοκορφές

Με μια μπάλα, με μια κάλτσα ή και με τίποτα άλλο εκτός από τη ζωηρή μας διάθεση

Η ομάδα ΜπίΝτού είναι μια μυστήρια ομάδα, για την οποία ελάχιστες πληροφορίες διαθέτουμε..

Άγνωστος είναι ο αριθμός των μελών της καθώς και το ακριβές αντικείμενο ενασχόλησης της.

Από έγκυρες απόρητες πηγές γνωρίζουμε ότι οι ΜπίΝτού προωθούν την ιδέα του να έχουμε καρναβάλια 5 φορές το χρόνο, αντί για μία, ενώ ταυτόχρονα αγωνίζονται σκληρά για το δικαίωμα του να τρώμε παγωτά ΚΑΙ το χειμώνα.

Στενός φίλος της ομάδας μας εκμυστηρεύτηκε ότι κάθε Δεκέμβρη οι ΜπίΝτού συνεδριάζουν στο νησί Κάλι-Κάλι , με σκοπό να αποκτήσουν τουλάχιστον 4 φανταστικές νέες εφευρέσεις και 2 καινούρια όνειρα για τη ζωή..

Μεσημεριανό
Γιορτή και Παραστάσεις “Το ταξίδι της Αλκυόνης” - “Έφτασε άνοιξη” - Τελετή λήξης

Παράσταση “Το Ταξίδι της Αλκυόνης”,

από την ομάδα ΜπίΝτού.

Το Ταξίδι της Αλκυόνης

Φοράει πορτοκαλί και τιρκουάζ και σαρώνει τους ορίζοντες!!

Ποια είναι αυτή;;;

Τι ψάχνει να βρει και ποια είναι η αιτία για τη φουσκωμένη της κοιλιά;;;

Ποιους συναντάει και πως μπορούμε εμείς να βοηθήσουμε σε όλα αυτά;;;

Μια μουσικοθεατρική παράσταση φτιαγμένη απτην καρδιά μας

Γιατί τα πράγματα καμιά φορά μπορεί να γίνονται αλλιώς απ’ότι τα νομίζουμε, αλλά σίγουρα γίνονται όταν αποφασίσουμε να τα κάνουμε…

Η ομάδα ΜπίΝτού είναι μια μυστήρια ομάδα, για την οποία ελάχιστες πληροφορίες διαθέτουμε..

Άγνωστος είναι ο αριθμός των μελών της καθώς και το ακριβές αντικείμενο ενασχόλησης της.

Από έγκυρες απόρητες πηγές γνωρίζουμε ότι οι ΜπίΝτού προωθούν την ιδέα του να έχουμε καρναβάλια 5 φορές το χρόνο, αντί για μία, ενώ ταυτόχρονα αγωνίζονται σκληρά για το δικαίωμα του να τρώμε παγωτά ΚΑΙ το χειμώνα.

Στενός φίλος της ομάδας μας εκμυστηρεύτηκε ότι κάθε Δεκέμβρη οι ΜπίΝτού συνεδριάζουν στο νησί Κάλι-Κάλι , με σκοπό να αποκτήσουν τουλάχιστον 4 φανταστικές νέες εφευρέσεις και 2 καινούρια όνειρα για τη ζωή..

 

Μουσικότραγουδοπαίχνιδο «Έφτασε η άνοιξη»

Ελάτε να παίξουμε με μουσικοκινητικοδημιουργικά παιχνίδια όπου θα κινητοποιήσουν την αντίληψη του ήχου και του ρυθμού που έχουμε μέσα μας . Μέσο της έκφρασης με το σώμα, τον αυτοσχεδιασμό, το τραγούδι , την έκφραση συναισθημάτων.

Διαδραστικά με θέμα την Άνοιξη ..!

( συνοδεία με μουσικά όργανα και οχι μονο)

Λίγα λόγια για τη μουσικοκινητική αγωγή…

Η μουσικοκινητική αγωγή μπορεί να προσφέρει την ευχαρίστηση μέσα από το άκουσμα μιας συντονισμένης διαδικασίας. Αυτό το συναίσθημα της ικανοποίησης στοχεύει στην αντίληψη του χώρου και του χρόνου, τη γνώση του σώματος, την κατανομή ενέργειας, την συλλογικότητα, τη φαντασία στη ρυθμική προέκταση της και τη μουσική μνήμη. Τα οφέλη της ευρύνονται σε πολλούς τομείς. Η μουσική μαζί με την κίνηση μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στη δόμηση του συναισθηματικού κόσμου αναπτύσσοντας την ικανότητα της δημιουργίας και της φαντασίας. Η γλώσσα των ήχων, μας επιτρέπει να εκφράσουμε τις βαθιές μας ανάγκες και να τις επικοινωνήσουμε με αυτό το μη λεκτικό τρόπο. Επίσης, από τις μουσικοκινητικές δραστηριότητες αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, αναπτύσσουμε την αυτοπεποίθηση και την υπευθυνότητά με μέσο τη χαρά και το παιχνίδι. Εμπνευσμένο από τις διάφορες προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της μουσικοκινητικής αγωγής ..

Από την δασκάλα θεατρικής και μουσικοκινητικής αγωγής, Κατερίνα Προβατά