Μέντορες, ανεξαρτήτως ηλικίας, είναι όσες και όσοι μοιράζονται γνώση, δεξιότητα, τέχνη με εργαστήρι, παράσταση, κύκλο συζήτησης, πείραμα, εκδρομή.
Παροδικοί, σταθεροί ή εποχιακοί. Σαν πουλιά.
Γεια σας : ) Γεννήθηκα το 2005 και ζω στην Κέρκυρα...
Γεια σας : ) Γεννήθηκα το 2005 και ζω στην Κέρκυρα σχεδόν όλη μου την ζωή. Έχω ζήσει και στην Ολλανδία, τη Γερμανία, την Κρήτη και την Εύβοια.
Το 2018 συνδιοργάνωσα και συμμετείχα στο συνέδριο EUDEC (Ευρωπαϊκή Κοινότητα για τη Δημοκρατική Εκπαίδευση) στην Κρήτη.
Το 2017-2018 συνδιοργάνωσα, δίδαξα και συμμετείχα σε εκπαιδεύσεις Ευέλικτης Μάθησης στην Εύβοια.
Το 2017 συμμετείχα στο συνέδριο EUDEC στο Παρίσι.
Είμαι ιδρυτικό μέλος, μέντορας και συμμετέχουσα στην Ακαδημία Άνοιξης.
Οργανώνω και καθοδηγώ ομάδες συζήτησης και εργαστήρια για εφήβους και νέους, σχετικά με την εκπαίδευση, την τέχνη, την επικαιρότητα, την κλιματική αλλαγή, τον σεξισμό και τον ρατσισμό, τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, την κατασκευή ρούχων, τον χορό και τη μουσική.
Λατρεύω το τραγούδι, τη μουσική, το χορό, τη ζωγραφική και μ’αρέσει να γνωρίζω καινούργιο κόσμο και να κάνω βαθιές συζητήσεις.
Απόφοιτος σχολής σχεδιαστών δομικών έργων...
Γέννηση 4/2/1980
Απόφοιτος σχολής σχεδιαστών δομικών έργων
Δάσκαλοι Χριστίνα Δάλλα, Fernando Fennes
1ο βραβείο από την ευρωπαϊκή εταιρεία καλλιτεχνιών λογοτεχνών και επιστημόνων 2011
Συγγραφέας 2 βιβλίων:
2009 revolution
2022 infinimal
Ατομικές Εκθέσεις
11.6-4.7.2010 “οne day”, Pireas art
20.2-24.2.2011 .1ο βραβείο από την ευρωπαϊκή εταιρεία καλλιτεχνών λογοτεχνών κ επιστημόνων
22.6.-24.6.2012 “αιωρούμεθα”, gallery orizontes/horizon
12.1.-13.1.13 “together”, καλλιτεχνικός πολυχώρος violoncelo
29.3.-7.4.13 “αφύπνιση” πολυχώρος τέχνης Stavros
25.4-29.4.14 “οφθαλμοσυνουσία”, πολυχώρος τέχνης booze
24.7.2021 “wow now”, τοποθεσία δάσους στη Κέρκυρα
1.8.22 -10.8.22 έκθεση INFINIMAL, πινακοθήκη Μυκόνου
29.11.23 – 9.12.23 Εξαΰλωση, πινακοθήκη Κέρκυρας
9.6.23 opening gallery Elpifos
Ομαδικές εκθέσεις
1.3.-30.2.2011 oμαδικη έκθεση τα παιδιά του Πειραιά
artcall 25.3.22-1.4.22 gallery art number 23 athens
18.5.23-16.6.23 θραύσματα του παρελθόντος, Ιόνιο πανεπιστήμιο και Κερκυραϊκή πινακοθήκη
Μεγάλωσα στον Πειραιά και κατάγομαι από την Εύβοια...
Εκπαίδευση, Πρακτική άσκηση, Τίτλοι σπουδών
-Πρώιμη Παρέμβαση Portage. Εκπαίδευση Εκπαιδευτών. Training for Trainers Workshop. Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία, Αθήνα (1995).
-Διετής εκπαίδευση/σεμινάρια στο Play Therapy. Σύλλογος Δραματοθεραπευτών, Αθήνα. Eπίβλεψη και εποπτεία του Αγγλικού Ινστιτούτου Δραματοθεραπείας, Sue Jennings (1988-1990).
-Master of Education (M.Ed) Πανεπιστήμιο ΜcGill Καναδά (1983-1985). Διετές μεταπτυχιακό στη Ειδική Αγωγή. Πρακτική άσκηση ως μέλος διεπιστημονικής ομάδας σε νοσοκομείο, μονάδα ημερήσιας θεραπείας και σχολείο. Συντονίστρια ομάδας θεατρικού αυτοσχεδιασμού και εκφραστικής δημιουργικής κίνησης.
-Bachelor of Arts (B.A) Deree College (1979-1983). Σπουδές Ψυχολογίας. Πρακτική άσκηση στη Μονάδα Θεραπείας Αυτιστικών Παιδιών του Κ.Ψ.Υ, ως βοηθός Ειδική Παιδαγωγός σε ομάδα αυτιστικών παιδιών 4-6 ετών. Συνεργασία σε δύο έρευνες για την ενίσχυση της δημιουργικότητας στο δημοτικό σχολείο, και την πρόληψη και διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδικούς σταθμούς.
-Γλώσσες: Αγγλικά (Proficiency και επάρκεια-άδεια διδασκαλίας), Γαλλικά (Diplôme d'études supérieures), Ολλανδικά (1st and 2nd Certificate of Dutch as a second language).
Δραστηριότητες
-Πρώιμη παρέμβαση: καθοδήγηση, στήριξη οικογένειας, εκπαίδευση στο σπίτι για παιδιά 1- 6 ετών με αναπτυξιακές ιδιαιτερότητες. Παρέμβαση στο σπίτι (Πρώιμη Παρέμβαση Portage). Εβδομαδιαίες συνεδρίες διάρκειας 90' στο σπίτι εάν είναι εφικτό. Οι κηδεμόνες πρέπει να είναι παρόντες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση επεξήγηση και καθοδήγηση στους στόχους που δουλεύονται. Προτείνεται η συνεργασία με το σχολικό πλαίσιο και με άλλες ειδικότητες που παρακολουθούν το παιδί. Μπορούν να συμμετέχουν και τα αδέλφια. Yπάρχει δυνατότητα δημιουργίας ομάδων 2-3 παιδιών, καθώς και η δυνατότητα θεραπείας μέσω skype.
-Ειδική αγωγή/ διαπαιδαγώγηση παιδιών με δυσκολίες συμπεριφοράς.
-Εξοικείωση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τις πρώτες μαθηματικές έννοιες για παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο σχολείο.
Επαγγελματική εμπειρία
-Ειδική παιδαγωγός/ Ειδική Αγωγή/Πρώιμη Παρέμβαση, Πρότυπο Κέντρο Λόγου και Μάθησης στην Κέρκυρα (από το 2004).
-Συνεδρίες Ειδικής Διαπαιδαγώγησης για παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και ομάδες απασχόλησης με εκπαιδευτικά προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, Καλλιτεχνικό Εργαστήρι Δημιουργικής Απασχόλησης «Ανατολή» στην Ανάληψη Κέρκυρας (2001-2004).
-Ειδική Παιδαγωγός στο Κέντρο Ειδικής Αγωγής «Η Μέλισσα», του Συλλόγου Γονέων Φίλων Κηδεμόνων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες στην Κέρκυρα (1998-2001).
-Πρώιμη Παρέμβαση Portage στο Ίδρυμα Ερευνών για το Παιδί Σπύρου Δοξιάδη, στην Αθήνα (1990-1992).
-Ειδική Παιδαγωγός, παράλληλη στήριξη και τάξεις ένταξης στο σχολείο της Αμερικανικής Παροικίας-American Community School, Α.C.S, στην Αθήνα (1986-1988).
-Ειδική Παιδαγωγός στη Μονάδα Αυτιστικών Παιδιών στο πρώην Δημόσιο Νευροψυχιατρικό Νοσοκομείο Ραφήνας, Νταού Πεντέλης στην Αττική (1985-1986).
-Ιδιωτικά ως Ειδική Παιδαγωγός. Αξιολόγηση, εκπαίδευση και στήριξη παιδιών και των οικογενειών τους. Συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς ή με άλλες ειδικότητες που τυχόν παρακολουθούν το παιδί (από το 1986).
-Ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών σε παιδιά με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Μαθήματα Ελληνικών σε ξενόγλωσσες οικογένειες με μητρική γλώσσα τα Αγγλικά, τα Γαλλικά ή τα Ολλανδικά (από το 1993).
Θεραπεύτρια και παιδαγωγός μέσα και έξω από το νερό...
Η Σοφία Μιχαλοπούλου είναι θεραπεύτρια και παιδαγωγός μέσα και έξω από το νερό.
Εργάζεται στον παιδικό σταθμό Ηλιαχτίδα, είναι δασκάλα κολύμβησης για προνηπιακή ηλικία στον Ναυσίθοο Κέρκυρας, εθελόντρια προπονήτρια κολύμβησης στα Special Olympics Κέρκυρας και παρέχει εκπαιδευτικά σεμινάρια στο νερό εντός και εκτός Κέρκυρας.
Ως βοηθός μητρότητας η Σοφία σκέφτεται τη γέννηση ως κάτι όμορφο, ιερό και ευχάριστο.
Ας έρθουμε λοιπόν μαζί να μοιραστούμε ιστορίες γέννησης, φόβους, χαρές, σκέψεις. Επειδή η γέννηση είναι σημαντική και από καλύτερες γεννήσεις γίνεται καλύτερος ο κόσμος.
Μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Oλοκλήρωσε μεταπτυχιακό...
Η Ζωή μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Oλοκλήρωσε μεταπτυχιακό Χορολογικής Ανάλυσης, Χορογραφίας και Εκπαίδευσης στο Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance του Λονδίνου το 2002.
Από τότε έζησε, δίδαξε, χόρεψε και σπούδασε περαιτέρω στην Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ουκρανία, την Ταϊλάνδη, το Ισραήλ και αλλού.
Για πάνω από είκοσι χρόνια xορεύει, διδάσκει και χορογραφεί με ανθρώπους κάθε ηλικίας. ‘Εχει αναπτύξει το ‘Ενσώμα’, ένα αμάλγαμα από διάφορες θεραπευτικές μεθόδους, καθώς και τεχνικές κίνησης, αυτοσχεδιασμού και χορολογικής ανάλυσης.
Το ‘Ενσώμα’ καλλιεργεί λεπτομερή αντίληψη, επίγνωση και διαχείριση του σώματος/νου, επανασυνδέοντας το άτομο με την πολύτιμη σοφία που αυτό ενσωματώνει και με τη φυσιολογική του τάση προς την υγεία και την αυτο-ίαση.
Είναι πεπεισμένη ότι η ενσώματη μάθηση, όπου το σώμα συμμετέχει πλήρως, μπορεί να ανατρέψει τον σταδιακό και συστηματικό εκφυλισμό της νευρολογικής ικανότητας να σκέφτεσαι, να αισθάνεσαι και επομένως να ενεργείς με αυτόνομη κρίση.
Είναι αφοσιωμένη στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και στην προστασία της ελευθερίας επιλογής στην εκπαίδευση και περιβαλλόντων όπου επιτρέπεται, ενθαρρύνεται και διευκολύνεται η ανθρώπινη εξέλιξη.
www.ensoma.gr
Δασκάλα θεατρικής και μουσικοκινητικής αγωγής.
Συνιδρυτής του Nam Yang Greece με τη σύντροφο του...
Γοητευμένος από τις πολεμικές τέχνες από νεαρή ηλικία, ο Thomas ξεκίνησε το ταξίδι του με το Shotokan Karate στα εφηβικά του χρόνια. Οι καθηγητές του είπαν ότι θα μπορούσε να γίνει πρωταθλητής καθώς εντυπωσιάστηκαν πολύ από τα φυσικά του χαρίσματα για τις πολεμικές τέχνες.
Ωστόσο, η ζωή τον οδήγησε προς διαφορετική κατεύθυνση. Κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του σε όλη την Ασία, ο Thomas ανακάλυψε το Νam Yang Kung Fu Retreat στα βουνά της βόρειας Ταϊλάνδης. Ο τρόπος ζωής και η πρακτική του Κουνγκ Φου αντήχησαν αμέσως στην καρδιά του και το πραγματικό ταξίδι ξεκίνησε.
Με την καθοδήγηση του Δάσκαλου Master Iain Armstrong, ο Thomas βούτηξε βαθιά στο Παραδοσιακό Κουνγκ Φου, ζώντας αρκετά χρόνια τη μοναστική ζωή του σχολείου, ζώντας και αναπνέοντας Kung Fu καθημερινά. Καθώς η κατανόηση των Αρχαίων Τεχνών βάθαινε μέσα του, τόσο βαθύθηκε κι η κατανόηση του εαυτού του και της φύσης.
Τα πάντα γύρω μας συνδέονται με τις δυνάμεις της φύσης και το Κουνγκ Φου είναι ένας τρόπος να τις αξιοποιήσεις και να τις κατευθύνεις όπου χρειάζεται.
Να είσαι ένα με τη φύση, όχι εναντίον της, είναι ο δρόμος του Κουνγκ Φου.
Από το 2020 ο Thomas ζει και διδάσκει στην Ελλάδα και είναι συνιδρυτής του Nam Yang Greece με τη σύντροφο του Αγγελική Croc.
Έχοντας εκπαιδευτεί αρχικά στο Rishikesh της Ινδίας...
Έχοντας εκπαιδευτεί αρχικά στο Rishikesh της Ινδίας, εκτιμώ την αυθεντικότητα σε μια πρακτική γιόγκα. Αυτό αντικατοπτρίζεται στο στυλ διδασκαλίας μου.
Το ταξίδι μου στη γιόγκα ξεκίνησε για πρώτη φορά ενώ δούλευα σε ένα ολιστικό κέντρο στο Μάντσεστερ. Εκεί εργάστηκα ως μέντορας και συντονιστής έργου για οικογένειες που πλήττονται από καταστάσεις που σχετίζονται με το άγχος, όπως ο αυτισμός. Ήθελα κάτι να προσφέρω στους πελάτες μου που να τους δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστούν το άγχος και το άγχος τους. Οδηγήθηκα προς τη γιόγκα και αμέσως ήξερα ότι θα βοηθούσε όποιον την ασκούσε.
Για μένα η γιόγκα δεν είναι πόσες φορές μπορείς να τυλίξεις τα πόδια σου γύρω από το κεφάλι σου, δεν είναι παράσταση.
Η γιόγκα έχει να κάνει με το πώς σας κάνει να νιώθετε πραγματικά μέσα σας και τον θετικό αντίκτυπο σε κάθε πτυχή της ζωής σας που μπορεί να έχουν αυτές οι εμπειρίες.
Ζει στην Ελλάδα από το 1974 και μετακόμισε στην ...
Η Βαλ Osborne-Ανδρουτσοπούλου ζει στην Ελλάδα από το 1974 και μετακόμισε στην Κέρκυρα το 1977 όπου ανέλαβε το Lucciola Inn και την Casa Lucia.
Αφού αρχικά επικεντρώθηκε στο γενικό τουρισμό, ξεκίνησε εργαστήρια και μαθήματα t’ai chi προσκαλώντας δασκάλους από την Ταϊλάνδη, την Κίνα, την Ελλάδα και από όλη την Ευρώπη. Αυτές οι δραστηριότητες επεκτάθηκαν σταδιακά σε γιόγκα, περιπάτους με οδηγό, διακοπές ζωγραφικής, συγγραφής και ποίησης κ.λπ.
Συγχρόνως μάθαινε t’ai chi και προσέφερε, σε συνεργασία, μαθήματα για την τοπική κοινωνία. Σήμερα είναι πλέον επικυρωμένη δασκάλα από την Ευρωπαϊκή Σχολή t’ai chi ch’uan. Τα τακτικά μαθήματα συνεχίζονται και επεκτείνονται, ενώ διδάσκει σε συνεργασία και μερικά από τα εργαστήρια.
Παράλληλα, καθώς τα παιδιά της μεγάλωναν, συμμετείχε στην καθιέρωση και τη διεύθυνση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Κέρκυρα όπως το Κέντρο Νεολαίας Guilford, το οποίο παρείχε εξωσχολικές δραστηριότητες και αθλητισμό για παιδιά όλων των ηλικιών καθώς επίσης και προπαρασκευαστική εκπαίδευση για είσοδο σε πανεπιστήμια του εξωτερικού, και η περιβαλλοντική ομάδα SOS, στην οποία συμμετείχαν οικογένειες που κυρίως καθάριζαν τις παραλίες και την εξοχή και έκαναν εκστρατεία για τη σωστή συλλογή και διάθεση σκουπιδιών.
Είναι υπερήφανη που όλα τα παιδιά που συμμετείχαν σε αυτά τα προγράμματα έχουν γίνει περιβαλλοντολόγοι, αγρότες βιολογικής καλλιέργειας, και οικολογικά ενεργά στελέχη ή ζουν όσο το δυνατόν περισσότερο θετικά και φιλικά προς το περιβάλλον.
Οι τοπικές αρχές επίσης έλαβαν το μήνυμα και ανέλαβαν την ευθύνη για τον καθαρισμό του νησιού και πλέον έχουν μονάδα ανακύκλωσης. Ο εναλλακτικός, οικολογικός τρόπος ζωής και επιχειρηματικής δραστηριοποίησης είναι φύση της.
Ιδρυτής του Ευρωπαϊκού Σχολείου του Τάι Τσι Τσουάν..
O Tew γεννήθηκε στην Μπανγκόκ το 1947 σε οικογένεια διπλωματών.
Σπούδασε Κινέζικα και Οικονομικά στην Αγγλία στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, από όπου αποφοίτησε το 1968. Το 1975 συμμετείχε στη δημιουργία θεραπευτικού πνευματικού κέντρου έξω από το Cambridge όπου συνδυάζονταν παραδοσιακές πρακτικές από την Ανατολή όπως ο διαλογισμός και το Τάι Τσι με δυτικές προσεγγίσεις.
Το 1986 μετακόμισε στην Ελλάδα με την οικογένειά του και άνοιξε το Κέντρο στην Αθήνα, εκεί αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα δίδαξε Τάι Τσι και διαλογισμό. Το 1989 ήρθε στην Κέρκυρα για πρώτη φορά και ξεκίνησε με την ομάδα της Κέρκυρας Τάι Τσι με μηνιαία και θερινά εργαστήρια.
Μετά από απουσία μερικών ετών στην Ταϊλάνδη, επέστρεψε στην Κέρκυρα το 2007 και από τότε έρχεται στο νησί κάθε άνοιξη και φθινόπωρο. Είναι ο ιδρυτής του Ευρωπαϊκού Σχολείου του Τάι Τσι Τσουάν και μοιράζει το χρόνο του ανάμεσα στο σπίτι του στην Ισπανία και την Μπανγκόκ, όπου συμμετέχει πολύ ενεργά στο MercyCentre για παιδιά του δρόμου και οικογένειες με AIDS.
Είναι συγγραφέας έργων για το Τάι Τσι και το διαλογισμό και μυθιστορημάτων για τη ζωή στην Ταϊλάνδη. Είναι ο πρόεδρος του Vinyana, συνεταιρισμός στην Ισπανία που προσφέρει εκπαίδευση σε γιατρούς, νοσηλευτές και φροντιστές για την ενσωμάτωση της πνευματικής φροντίδας και πρακτικών συμπόνιας στην περίθαλψη και υποστήριξη ανθρώπων που πεθαίνουν.
Γεννήθηκε στην Πράγα Τσεχίας, από Έλληνες ...
Η Καλλιόπη ‘Ανθη γεννήθηκε στην Πράγα Τσεχίας, από Έλληνες γονείς. Σπούδασε Ειδική αγωγή στο Πανεπιστήμιο του Καρόλου αποκτώντας τίτλο Μαστερ. Εργάστηκε σε Ίδρυμα για παιδιά με σωματικές αναπηρίες για 7 χρόνια.
Το 1990 εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα και συμμετείχε ως ειδική παιδαγωγός στο Κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης ατόμων με ειδικές ανάγκες του ΠΙΚΠΑ Κερκύρας. Δούλεψε με παιδιά και εφήβους που παρουσίαζαν νοητική καθυστέρηση, βαρυκοϊα, στοιχεία αυτισμού, μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα λόγου για πάνω από 17 χρόνια. Τους έκανε λογοθεραπεία και μαθήματα ειδικής αγωγής, ανάγνωσης και γραφής κι αυτά της έκαναν μάθημα ζωής. Έμαθε να εκτιμά τη διαφορετικότητα και να σέβεται τα όρια των δυνατοτήτων και της μοίρας.
Το επόμενο της «Πανεπιστήμιο» ήταν η Ηλιαχτίδα, ένα πρότυπο ιδιωτικό νηπιαγωγείο στην Κέρκυρα, όπου κατάλαβε πόσο σημαντική είναι η αίσθηση της ασφάλειας και της συναισθηματικής κάλυψης για να είναι δυνατή η εκδήλωση και ανάπτυξη του νοητικού δυναμικού. Συνδέθηκε με το παιδί μέσα της. Εκείνη την εποχή ξεκίνησε να παρακολουθώ σεμινάρια εξειδικευμένης κινησιολογίας στον Εκπαιδευτικό οργανισμό «Τhree in One Concepts», μια ολιστική προσέγγιση με στόχο την αυτογνωσία, αποφόρτιση του αρνητικού στρες και αποκατάσταση της σωματικής, συναισθηματικής και ενεργειακής ισορροπίας. Τα σεμινάρια αυτά τη βοήθησαν να θεραπεύσει τις πληγές του εσωτερικού της παιδιού και να καλύπτει τις ανάγκες του.
Το 2002 έγινε σύμβουλος ψυχικής υγείας (facilitator) και από τότε ασχολείται επαγγελματικά με τη μέθοδο «3in1 Concepts», μειώνοντας το συναισθηματικό στρες και προωθώντας την επανασύνδεση των ατόμων με τις πηγές της δύναμης και της δημιουργικότητάς τους.
Φοίτησε για 5 χρόνια στο Ελληνικό Ινστιτούτο Συστημικής Αναπαράστασης Bert Hellinger. Μέσα από αυτή την εκπαίδευση ανακάλυψε τους βαθύτατους δεσμούς και επιρροές που δεχόμαστε από την οικογένεια μας.
Πολλά απ’ τα προβλήματα μας αδυνατούμε να τα λύσουμε ατομικά, γιατί δεν αφορούν μόνο εμάς. Είναι σημαντικό να αποδεχτούμε με αγάπη τους γονείς και προγόνους μας, με όλες τις συνθήκες και δυσκολίες που έχουν αντιμετωπίσει, γιατί μέσα από αυτούς μας προσφέρθηκε το δώρο της ζωής. Όταν βρούμε τη σωστή μας θέση, αντλούμε υποστήριξη και δύναμη από την Συλλογική Ψυχή της οικογένειας. Όταν εκτιμάμε το δώρο της ζωής, τότε μπορούμε να το αξιοποιήσουμε στο μέγιστο.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λέσβο. Αποφοίτησε με...
Η Μαρίζα Βαμβουκλή γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λέσβο. Αποφοίτησε με άριστα από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ.
Παράλληλα σπούδασε πιάνο, ακορντεόν, θεωρητικά της μουσικής και σωματικό θέατρο. Συνέχισε με υποτροφία μεταπτυχιακές σπουδές στο Middlesex University στον τομέα της Μουσικής Παιδαγωγικής και στο York University της Αγγλίας πάνω στο αντικείμενο Community Music, δηλ. “Μουσική στην Κοινότητα” (μουσική δραστηριότητα και εμψύχωση κατά κύριο λόγο με ευπαθείς ομάδες πληθυσμού).
Διδάσκει ως μόνιμη μουσικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το 2003. Aπό το 2008 έχει αναλάβει τη μουσική προετοιμασία του prejunior τμήματος της παιδικής χορωδίας ROSARTE. Από το 2011 διευθύνει την παιδική χορωδία του Εθνικού Ωδείου Ν. Ηρακλείου Αττικής και από το 2012 και τη διαπολιτισμική παιδική χορωδία POLYPHONICA. Από το 2015 διευθύνει το νεοδημιουργηθέν τμήμα της POLYPHONICA AEGEAN με δύο χορωδίες και με έδρα τη Μυτιλήνη, στο οποίο διδάσκει μαζί με τον Γιώργο Γέργο.
Επίσης, έχει εργαστεί ως μουσικοπαιδαγωγός και μουσικός εμψυχωτής σε κέντρα Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες, σε ψυχιατρικές μονάδες αποκατάστασης (ΕΠΙΨΥ και ΕΠΑΨΥ) και ως συνθέτης και ερμηνευτής σε ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες.
Είναι μέλος του “ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ”, μιας πρόσφατης πρωτοβουλίας καθηγητών μουσικής.
Κύριος άξονας της φιλοσοφίας της (τόσο ως μουσική πράξη όσο και ως διδασκαλία) είναι ο αυτοσχεδιασμός και η ευαισθητοποίηση στους ήχους γύρω μας (soundscapes), που οδηγούν στη δημιουργία προσωπικών ηχητικών κολλάζ-συνθέσεων. Σταθεροί εμπνευστές της είναι οι πρωτοπόροι μουσικοπαιδαγωγοί Murray Schafer και Christopher Small που αντιμετωπίζουν τη μουσική κατ’ αρχήν ως πράξη-διαδικασία και όχι ως πράγμα-αντικείμενο που ανήκει μόνο στους ειδήμονες.
Στις 4-10-2019 της απονεμήθηκε από την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO Βραβείο Εκπαιδευτικής Προσφοράς σε Παραμεθόριες Περιοχές.
Κινηματογραφιστής, επιμορφωτής ...
Κινηματογραφιστής, επιμορφωτής οπτικοακουστικού εγγραμματισμού και ακτιβιστής για την ελευθεριακή παιδεία.
Διαχειρίζεται ένα ιστολόγιο για τα δημοκρατικά σχολεία από το 2009. Εργάζεται στη σύνδεση και δικτύωση ελληνικών πρωτοβουλιών για τη χειραφετητική και κοινωνική παιδαγωγική.
Η Κατίνα Βλάχου γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1950...
Η Κατίνα Βλάχου γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1950. Σπούδασε αρχιτεκτονική στη Γαλλία και εργάστηκε στην Κολωνία, την Αθήνα και την Κέρκυρα, όπου ζει από το 1988.
Έχει γράψει βιβλία πεζογραφίας και ποίησης. Κείμενά της έχουν δημοσιευτεί στα λογοτεχνικά περιοδικά ‘Καταφύγιο’, ‘Πόρφυρας’ και ‘Νέα Εστία’, καθώς και στο διαδίκτυο, και χρονογραφήματά της στον κερκυραϊκό περιοδικό τύπο.
Φυσικός, δουλεύει πάνω σε διάφορα περιβαλλοντικά...
Ο Βόλφγκανγκ είναι φυσικός, δουλεύει πάνω σε διάφορα περιβαλλοντικά θέματα, και ανακάλυψε το ενδιαφέρον του για την εκπαίδευση όταν έγινε ο γιος του τριών χρονών.
Παρόλο που είχε και πριν κάποια διδακτική εμπειρία, ήταν τότε το θέμα της ελευθερίας στη μάθηση που τον τράβηξε και τον οδήγησε σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Πιστεύει ότι κλειδί είναι ο ρόλος των γονιών γιατί μόνο ο γονέας ζει αρκετά κοντά στα παιδιά για να αντιμετωπίζει κάθε μέρα και εξ' ολοκλήρου όλες τις συνέπειες των πράξεών του απέναντι στα παιδιά.
Τώρα έχει δυο παιδιά και ζει στο Πήλιο.
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη..
Στέλλα Βουρνέλη:
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε μετάφραση, ισπανική γλώσσα και λατινοαμερικανικό πολιτισμό.
Ολοκληρώσε εκπαίδευση για εκπαίδευση ενηλίκων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη, εργάστηκε σε εφημερίδα για σχεδόν μια δεκαετία και σε υποτιτλισμούς ταινιών στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για 2 χρόνια. Η εργασία στην πόλη απασχολούσε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου της και ένιωθε ζωντανή μόνο όταν χόρευε.
Το πραγματικό της πάθος είναι ο βιολογικός της κήπος με βότανα και η καλλιέργεια όλων των ειδών βοτάνων, κυρίως φαρμακευτικών, τα οποία στη συνέχεια χρησιμοποιεί για να κάνει σπιτικά, φυσικά ιάματα. Ζώντας στη φύση θυμηθηκε τις παιδικές της αναμνήσεις όταν η γιαγιά της την πήγαινε στο βουνό για να μαζέψει άγρια βότανα για να προετοιμάσει τις χειμερινές θεραπείες που μπορεί να χρειαστεί η οικογένεια.
Παρόλο που η ιδέα να φύγει από την πόλη ήταν πάντα στο μυαλό της, ο ερχομός της κόρης της Ζωής έκανε την απόφαση εύκολη. Ήθελε το παιδί της να μεγαλώσει σε ένα υγιές περιβάλλον και αυτό σημαίνει καθαρό αέρα, καθαρό νερό, δέντρα και ουρανό όσο μπορεί να δει το μάτι.
Ανδρέας Παπαχρήστου:
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972. Πέρα από την προστατευτική φουσκάλα φίλων και οικογενειας, βίωσε μια κοινωνία χωρίς νόημα, οργανωμένη με άσχημο και αυτοκαταστροφικό τρόπο. Σπούδασε ηχητική μηχανική στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 1999, εργάστηκε στο Athens Mastering στην Αθήνα. Τα επόμενα εννέα χρόνια ανέπτυξε τις δεξιότητές του ως μηχανικός ηχογράφησης, μίξης και mastering, δημιούργησε δύο στούντιο από το μηδέν, έγραψε το βιβλίο «Σχετικά με τη μουσική και τη μηχανική», έδωσε μαθήματα μάστερ στο SAE Athens, ήταν αρχισυντάκτης του περιοδικού «Soundmaker», ασχολήθηκε με μια εκδοτική εταιρεία που παράγει ακουστικά βιβλία και έγινε τεχνικός επόπτης στο Ινστιτούτο Goethe στην Αθήνα.
Και πάλι, ο τρόπος λειτουργίας του επιχειρηματικού κόσμου δεν ικανοποίησε την ανάγκη του για υγιείς προοπτικές, διαφανείς σχέσεις και ουσιαστική δράση. Αποφάσισε να αναζητήσει καταφύγιο κοντά στη φύση και σταδιακά μετακόμισε στη γη στην οποία ζούν τώρα με τη σύντροφό του Στέλλα και την κόρη τους Ζωή.
Εργάζεται ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας ιδιωτικά...
Ο Στέλιος Δεσποτάκης εργάζεται ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας ιδιωτικά, αλλά και στο Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Ψυχολογικής Υποστήριξης “ΣυνΎπαρξη”.
Είναι εκπαιδευμένος στην Προσωποκεντρική κατεύθυνση από το Κολλέγιο Ανθρωπιστικών Επιστημών ΙCPS, όπου και συνεχίζει με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ψυχοθεραπεία. Επιπρόσθετα έχει ολοκληρώσει σύντομες εντατικές εκπαιδεύσεις στη Μη-Βίαιη Επικοινωνία (στην Τυνησία) και στην Επίλυση Συγκρούσεων (στην Αρμενία) στα πλαίσια προγραμμάτων Erasmus+, και έχει συμμετάσχει σε βιωματικά σεμινάρια Ψυχοδράματος.
Οι πρώτες του σπουδές ήταν στην Αγγλία, όπου αρίστευσε στα “Μαθηματικά Μοντέλα” (BEng Engineering Mathematics – First Class Honours) στο University of Bristol. Στη συνέχεια, ξεκίνησε μεταπτυχιακό στη “Διδασκαλία των Μαθηματικών” (PGCE Mathematics) στο University of Oxford.
H ιδεολογική του διαφωνία με το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα τον οδήγησε στο Βερολίνο, όπου εργάστηκε στο εναλλακτικό Δημοκρατικό Σχολείο “Demokratische Schule X”. Από το 2009 μέχρι σήμερα, έχει διατελέσει καθηγητής μαθηματικών σε δημόσιο σχολείο (King Alfred’s School, Αγγλία), σε ιδιωτικό λύκειο (COSAT, Νότια Αφρική), φοιτητών (U.W.A., Αυστραλία) και ενηλίκων (Ελλάδα και Γερμανία), ενώ είχε επαφή και με παιδιά δημοτικού (Mobile School, Arsis, Αθήνα & Demokratische Schule X, Γερμανία).
Τέλος, το 2013-2014 έζησε για ένα χρόνο σε φάρμες/κοινότητες στη Νοτιοανατολική Ασία (Ταϋλάνδη, Λάος, Μαλαισία, Φιλιππίνες), όπου εξερεύνησε τις έννοιες της Αυτο-Οργάνωσης, της Περμακουλτούρας και του Διαλογισμού. Στον ελεύθερο του χρόνο ασχολείται με τον αθλητισμό/άσκηση (ποδόσφαιρο, γιόγκα, πιλάτες) και τη μουσική (πιάνο, κρουστά).
Φυσικός, ερασιτέχνης αστρονόμος.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Σπούδασε ...
Η Γιάννα Κρααν γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα.
Σπούδασε στην Αθήνα στην Ακαδημία Αρχαίας Ελληνικής και Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής όπου έλαβε και το πτυχίο της, έχοντας αποκτήσει μια σφαιρική εικόνα των ολιστικών μεθόδων θεραπείας. Στην ίδια σχολή απέκτησε και το Δίπλωμα Ρεφλεξολόγου. Παράλληλα παρακολούθησε σεμινάρια Αρωματοθεραπείας, Creative Healing, Ορθοπεδική Ρεφλεξολογία κ.α.
Το 2016 πέρασε έναν χειμώνα στην Ολλανδία για να παρακολουθήσει σεμινάρια (Ολόσωμης) Βρεφικής Ρεφλεξολογίας και να ολοκληρώσει την σχολή Βοηθού Μητρότητας.
Βοηθάει ζευγάρια με υπογονιμότητα, γυναίκες κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και του τοκετού αλλά και στην δημιουργία δεσμών με το μωρό τους.
Βοτανοθεραπεία και συλλογή άγριων βοτάνων...
Βοτανοθεραπεία και Συλλογή άγριων Βοτάνων: χρήση βοτάνων ως θεραπευτικών εργαλείων, μια συμπεριφορά επιβίωσης που συναντιέται σε όλα τα έμβια όντα και εντάσσεται στα πλαίσια της διατροφής.
Μελισσοθεραπεία: ποικίλη αξιοποίηση των παραγώγων της μελισσοκυψέλης: μέλι, γύρη, πρόπολη, μελισσοκέρι, βασιλικός πολτός και δηλητήριο μέλισσας για ενδυνάμωση και θεραπεία.
Βεντουζοθεραπεία και Μάλαξη: εφαρμογή παραδοσιακών και μοντέρνων τεχνικών βεντουζοθεραπείας καθώς και θιβετανική μάλαξη, ως μέθοδοι αποσυμφόρησης ή τόνωσης, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του σώματος.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κέρκυρα...
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κέρκυρα. Έχω ασχοληθεί ως performer και ως facilitator με τέχνες όπως η μουσική, ο χορός και το τσίρκο. Με απασχολεί ιδιαίτερα η εξερεύνηση και παρατήρηση της τέχνης ως παιδαγωγικό και θεραπευτικό εργαλείο για παιδιά και ενήλικες.
Ενδιαφέρομαι και μελετάω για το κοινωνικό τσίρκο και τις κοινότητες και δουλεύω σε εκπαιδευτικά πλαίσια χρησιμοποιώντας πρακτικές που βασίζονται στη μη βίαιη επικοινωνία, την ένταξη και την αποδοχή της διαφορετικότητας, της ισότητας και του σεβασμού μεταξύ των παιδιών και των εκπαιδευτών.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981. Η ενασχόληση της ...
Η Ναταλί Μάνδηλα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981. Η ενασχόληση της με τον χορό ξεκίνησε αφότου πήρε το πτυχίο της από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Το ενδιαφέρον της έχει κινηθεί σε διαφορετικές σωματικές πρακτικές όπως aikido, tai chi, yoga, pilates, ακροβατικά, χορός, πρακτικές αυτοσχεδιασμού και somatics.
Το 2010 αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης της Αθήνας όπου και συμμετείχε σε χορογραφίες νέων και μη δημιουργών. ‘Έκτοτε έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί πληθώρα σεμιναρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με καταξιωμένους δασκάλους που κινούνται μέσα και έξω από τα πλαίσια των παραστατικών τεχνών.
Συνεργάζεται με το Garage Performing Arts Center (@GaragePerformingArtsCenter) ως καθηγήτρια χορού, δημιουργός και performer. Απόρροια της συνεργασίας αυτής είναι το σόλο έργο με τίτλο ‘ Casp’ σε χορογραφία Garage21.
Περαιτέρω συνεργασίες είναι με τον ηθοποιό-σκηνοθέτη και δημιουργό animation Γιώργο Νικόπουλο (πρόσφατα πήρε μέρος στη δημιουργία της ταινίας του “The Ox” που ΄έκανε πρεμιέρα και διαγωνίστηκε στο 58 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης) και με τον μουσικό παραγωγό και DIY maker Ανδρέα Μονόπωλη.
Στα πλαίσια του προγράμματος residency του GPAC εργάζεται πάνω στην πρώτη της χορογραφική δουλειά η οποία αποτελεί μια ενότητα τριών έργων με τον γενικό τίτλο ‘Feral’, και πραγματεύεται την έννοια του Ζωανθρώπου. Τα δύο πρώτα έργα έχουν ήδη ολοκληρωθεί και παρουσιαστεί στο κοινό (Feral, Garage Performing Arts Center, Θέατρο Θησείον), (Feral in the woods, Φεστιβάλ Τεχνών Vida Laska).
Πρώην Βοηθός Συνήγορος του Παιδιού και συνιδρυτής..
Απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής...
H Χριστιάνα Μόσχου είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας και του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές σπουδές της ολοκληρώθηκαν στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στην Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης.
Έχει εργαστεί στην Ελλάδα και το Μεξικό ως σκηνοθέτρια, οδηγός σκηνής και βοηθός σκηνοθέτη, ενώ έχει υπάρξει μέλος σε διάφορα θεατρικά σχήματα. Επιπλέον έχει εργαστεί ως καθηγήτρια φιλόλογος, δασκάλα δράματος και ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το Εκπαιδευτικό Δράμα και το Θέατρο της Κοινότητας σχεδιάζοντας και υλοποιώντας σχέδια δράσης. Η δουλειά της έχει παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και έχει δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά.
Το 2016 δίδαξε Θέατρο της Κοινότητας στο Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Άγουας Καλιέντες, ενώ το τρέχον εξάμηνο διδάσκει, σε συνδιδασκαλία με την Κωνσταντίνα Ριτσάτου, το μάθημα «Παιδαγωγική του Θεάτρου: Το θέατρο του AugustoBoal» στο Τμήμα Θεάτρου του ΑΠΘ. Παράλληλα εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή με θέμα: Δημοκρατική Αλληλεπίδραση Εφήβων μέσω του Θεάτρου της Κοινότητας.
Κοινωνική λειτουργός και μητέρα, έχει εκπαιδευτεί ...
Μια μυστήρια ομάδα, για την οποία ελάχιστες ..
Η ομάδα ΜπίΝτού είναι μια μυστήρια ομάδα, για την οποία ελάχιστες πληροφορίες διαθέτουμε..
Άγνωστος είναι ο αριθμός των μελών της καθώς και το ακριβές αντικείμενο ενασχόλησης της.
Από έγκυρες απόρρητες πηγές γνωρίζουμε ότι οι ΜπίΝτού προωθούν την ιδέα του να έχουμε καρναβάλια 5 φορές το χρόνο, αντί για μία, ενώ ταυτόχρονα αγωνίζονται σκληρά για το δικαίωμα του να τρώμε παγωτά ΚΑΙ το χειμώνα.
Στενός φίλος της ομάδας μας εκμυστηρεύτηκε ότι κάθε Δεκέμβρη οι ΜπίΝτού συνεδριάζουν στο νησί Κάλι-Κάλι , με σκοπό να αποκτήσουν τουλάχιστον 4 φανταστικές νέες εφευρέσεις και 2 καινούρια όνειρα για τη ζωή..
Έκανε 7μηνη πρακτική στο Ελεύθερο Σχολείο της ...
Γυναίκα, μητέρα και μαία που πιστεύει στη ...
Η Σοφία Ορτίζ είναι γυναίκα, μητέρα και μαία που πιστεύει στη μεταμορφωτική δύναμη της γέννησης.
Έχει σπουδάσει μαιευτική και εργάστηκε ως μαία στην Αγγλία. Είχε δύο καταπληκτικές δικές της εμπειρίες γέννας, μία σε μονάδα φυσικού τοκετού και μία στο σπίτι.
Προσεγγίζει τη ζωή, την εργασία και τις σπουδές της με ανοιχτή καρδιά και νου. Από αυτό το ευαίσθητο κέντρο προσφέρει εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν γυναίκες και οικογένειες να έχουν μια ενημερωμένη, προετοιμασμένη και μοναδική εμπειρία γέννας. Οι επιπτώσεις μιας θετικής γέννας με αυτοπεποίθηση μπορούν να επηρεάσουν την οικογένεια, την κοινωνία και τον κόσμο μας.
Μεγάλωσα στην Αθήνα. Από μικρή αγάπησα τον ...
Μεγάλωσα στην Αθήνα. Από μικρή αγάπησα τον αθλητισμό και τις τέχνες, και φυσικά το παιχνίδι στη φύση.
Είχα την τύχη να ταξιδέψω σε πολλές χώρες και να γνωρίσω πολλούς πολιτισμούς και έχω ζήσει για μεγάλα χρονικά διαστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Αυστραλία, την Ινδία και τη Ταϊλάνδη.
Κατέχω πτυχίο Μηχανικού, παρόλα αυτά αποφάσισα να ακολουθήσω έναν παραδοσιακό τρόπο ζωής στην επαρχία, και να ασχοληθώ με τη φυσική καλλιέργεια και παραδοσιακές/εναλλακτικές πρακτικές ευεξίας και μακροζωίας.
Πάθος μου η κίνηση, ο χορός, η περιπέτεια και η εξερεύνηση της φύσης. Από το 2021 είμαι μαμά και ονειρεύομαι μια πραγματικότητα που τα παιδιά μου μπορούν να μεγαλώσουν με αυτοδυναμία και σεβασμό στις πραγματικές τους ανάγκες.
Γεννήθηκα στη Γαλλία, μεγάλωσα στην Ελλάδα ...
Γεννήθηκα στη Γαλλία, μεγάλωσα στην Ελλάδα και σε πολλούς άλλους ενδιάμεσους χώρους, αλλά κυρίως ήθελα να εξερευνήσω «ετεροτοπίες»!
Για πάνω από 9 χρόνια παρακολούθησα ακαδημαϊκές σπουδές στην Κοινωνιογλωσσολογία, το Θέατρο, την Αειφορία και τις Επιστήμες της Εκπαίδευσης με αποκορύφωμα το 2018 με τη συνίδρυση του sChOoLwithOuT frOntiers.
Το πάθος μου για τη διασταυρούμενη επικονίαση διαφορετικών πεδίων μεταφράζεται σε δέσμευση σε αρκετούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που ασχολούνται με: αναγεννητική γεωργία, συνεταιρισμούς καταναλωτών, λαϊκή εκπαίδευση, αγροδασοπονία και περμακουλτούρα.
Ασχολούμαι με την Τέχνη Συμμετοχικής Ηγεσίας, Σχεδιασμό Περμακουλτούρας και Ευέλικτη Εμψύχωση.
Eγχείρημα πολιτισμικής...
Έχει επί χρόνια εκπαιδευτεί στο Ψυχόδραμα ...
Η Αλέξια Στουραΐτη έχει επί χρόνια εκπαιδευτεί στο Ψυχόδραμα (ΨΥ.Κ.Α.Π.) και στην υποκριτική, δίπλα σε σημαντικούς δασκάλους (Ε. Σκότη-Θέατρο Επί Κολωνώ, Δ. Σύρου, Κ. Φιλίππογλου κ.ά.).
Είναι Διαμεσολαβήτρια, εξειδικευμένη στη Σχολική και την Οικογενειακή Διαμεσολάβηση, με εκπαιδεύσεις στην Μη-βίαιη Επικοινωνία (CNVC) και στις Αρχές της Συστημικής Ψυχοθεραπείας (Ε.ΚΕ.ΨΥ.Ε.).
Εκπαιδεύτηκε ως συντονίστρια Επανορθωτικών Κύκλων από την Kay Pranis, και συνεργάζεται με το Εργαστήριο Επανορθωτικής Δικαιοσύνης του Παντείου Πανεπιστημίου.
Επίσημη συνεργάτης της Attachment Parenting Hellas, αρθρογραφεί για τις ιστοσελίδες kediaa.gr, e-psychology.gr και eimaimama.gr. Τέλος, είναι απόφοιτος της Νομικής Αθηνών.
Έχει εκπαιδευτεί, δραστηριοποιείται πολλά...
Η Κατερίνα Τρανούλη έχει εκπαιδευτεί, δραστηριοποιείται πολλά έτη, αλλά και καταρτίζεται συνεχώς, γνωστικά και βιωματικά, στα πεδία της συμβουλευτικής, εκπαίδευσης ενηλίκων, ψυχολογίας, ψυχοθεραπείας, αλλά και κινησιολογίας, συμπληρωματικής ιατρικής, γιόγκα. Είναι μητέρα δύο παιδιών, 11,5 και 10 ετών.
Την ενδιαφέρει η μη κατευθυντικότητα στις σχέσεις μας με τους άλλους και η ελευθερία να βρεθεί ο καθένας μας, εκεί που αγαπά αληθινά, αναγνωρίζοντας πως είναι ταυτόχρονα πολύτιμο, αλλά ίσως και το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο μας.
Τα τελευταία χρόνια ενημερώνει συστηματικά, γονείς και δασκάλους, για την ιδέα της ελεύθερης παιδαγωγικής και ανατροφής, για το πώς να ακολουθούμε το παιδί, με σεβασμό, για το πως να κατανοούμε τις ανάγκες και επιθυμίες του, που είναι πολύ διαφορετικές από τις δικές μας, σχεδιάζοντας εξατομικευμένες στρατηγικές, ατομικής, οικογενειακής, ή σχολικής φροντίδας.
Συμμετέχει σε ομάδες, συλλόγους, σχολεία, φορείς που προάγουν την ελεύθερη σκέψη και τη δημοκρατική, ελευθεριακή παιδαγωγική γιατί την ενδιαφέρει πολύ βαθιά και συνειδητά να αλλάξει η παιδαγωγική μας νοημοσύνη (ανατροφή – εκπαίδευση).
Αφού ολοκλήρωσε τις νομικές σπουδές στο ΑΠΘ...
H Ζωή Τρανταλίδου, αφού ολοκλήρωσε τις νομικές σπουδές στο ΑΠΘ (Αριστοτέλειο), εργάστηκε στην Αθήνα στον τομέα υποστήριξης αιτούντων άσυλο.
Από το 2013 και έπειτα παίρνει μέρος σε ευρωπαϊκά προγράμματα κινητικότητας ως οδηγός ομάδας, και συντονίζει πρότζεκτ στο πλαίσιο Erasmus+, μεταξύ των οποίων τα “Ταξίδια στην Ετεροτοπία”.
Η δικτύωση, η παρέμβαση και υποστήριξη μοντέλων μη τυπικής μάθησης, η κυκλική οικονομία, ο συνεργατισμός, η κοινωνική καινοτομία και ο διαπολιτισμικός διάλογος είναι ο κορμός των δράσεών της έως τώρα και το 2019 συν-ίδρυσε την CoLabHouse ΚοινΣΕπ.
Από παιδί χορεύει και παίζει μουσική, στην ενήλικη ζωή θέλησε να επαν-εκπαιδευτεί και να νιώσει την παράδοση. Έχοντας ρίζες από την Κρήτη και τη Μ. Ασία τραγούδησε με υπέροχες ομάδες σκοπούς από τις περιοχές αυτές, αλλά και πολυφωνικά Ηπείρου και Βαλκανικά. Μαθήτευσε για χρόνια στον παραδοσιακό χορό της Δυτικής Αφρικής και ύστερα εξερεύνησε τον αυτοσχεδιασμό, τη θεραπεία μαζί με την κινησιολογία στις μαθησιακές κοινότητες των Axis Syllabus και Ensoma.
Κλόουν, Τάι Τσι, Κούκλες, Αφηγήσεις, Θεατρική ...
Γεννήθηκε στη Ρόδο και αποφοίτησε από το ...
Η Πόπη Τριανταφύλλου γεννήθηκε στη Ρόδο και αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων το 2014.
‘Έπειτα, ασχολήθηκε με την τέχνη του Θεατρικού Παιχνιδιού στην Αθήνα, ολοκληρώνοντας τα 3 έτη σπουδών του τμήματος <> Θεατρικού Παιχνιδιού και Παιδαγωγικής Θεάτρου στο Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης <> (2015-2018).
Παράλληλα με τις σπουδές της στο Θεατρικό Παιχνίδι, παρακολούθησε το ετήσιο εργαστήριο κατασκευής και εμψύχωσης κούκλας (2016-2017) καθώς και το τρίμηνο σεμινάριο εμψύχωσης κούκλας (2017-2018) στο Εργαστήριο Κουκλοθέατρου ΄΄Αγιούσαγια΄΄.
Επίσης, έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο ” Ένα έπος αστάθειας ” : Σεμινάριο Θεατρικού Κλόουν ! (PhysicalTheaterWorkshop ) στην Κέρκυρα (11/2018).
Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα Θεατρικού Παιχνιδιού, σε κουκλοθεατρικές παραστάσεις και σε παιδικές ραδιοφωνικές εκπομπές.
Από το 2015 εργάζεται με παιδιά ηλικίας 3-12 ετών ως εκπαιδευτικός καθώς και ως εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού.
Θεωρεί πως το παιχνίδι και η καλλιέργεια της φαντασίας είναι απαραίτητα στοιχεία για τη ζωή όχι μόνο των παιδιών αλλά και των ενηλίκων. Απορρίπτει δασκαλοκεντρικές μεθόδους και προτιμάει να χτίζει ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης με βασικό άξονα το σεβασμό στη μοναδικότητα του καθενός. Μαγεύεται από τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος των παιδιών και πιστεύει ότι κάθε μέρα με τα παιδιά είναι ένα διαφορετικό ταξίδι που ποτέ δεν ξέρεις πού μπορεί να σε βγάλει!
Διαθεματική ακτιβίστρια στον χώρο της εκπαίδευσης...
Η Δέσποινα Φιλιππάκη είναι διαθεματική ακτιβίστρια στον χώρο της εκπαίδευσης και της κοινωνικής εργασίας, μέλος του Δ.Σ. της Επαγγελματικής Ένωσης Κοινωνικών Λειτουργών Αυστραλίας και Συντονίστρια της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος της Πράσινης Κοινωνικής Εργασίας στην Επαγγ. Ένωση.
Έχει συντονίσει κι εργασθεί σε μειονοτικά σχολεία, Στέγες Ανηλίκων/Προστασία του Παιδιού, κοινοτικούς κι αστικούς κήπους, αυτοδιαχειριζόμενα σχολεία, κολλέγια και φάρμες.
Συμμετέχει ενεργά σε αυτοδιαχειριζόμενα κι αμεσοδημοκρατικά συνέδρια, ομάδες Παραϊατρικών Επαγγελματιών για το Περιβάλλον, κι ομάδες με αντι-εξορυκτική κι αντι-καπιταλιστική ατζέντα.
Ασχολείται με τα βότανα τα τελευταία δέκα χρόνια...
Η Ελένη Χριστοφοράτου ασχολείται με τα βότανα τα τελευταία δέκα χρόνια.
Μαζεύει βότανα, παρασκευάζει κηραλοιφές, βάμματα, σιρόπια κ.λ.π. , διδάσκει και κάνει περιπάτους αναγνώρισης βοτάνων.
Πήρε το πτυχίο της από τη σχολή Chestnut School of Herbal Medicine, όπου ολοκλήρωσε τα Herbal Medicine Making και Herbal Immersion Course. Από τον Σεπτέμβρη του 2019 σπουδάζει στην σχολή David Winston Center of Herbal Studies όπου εξειδικεύεται στην Κλινική Βοτανοθεραπεία.
Ο Ολλανδός τραγουδιστής-μουσικός Igor Ezendam και ...
Ο Ολλανδός τραγουδιστής-μουσικός Igor Ezendam και η ιταλίδα συντροφός του Arianna Artioli έχουν αγγίξει τις καρδιές και το μυαλό πολλών ανθρώπων στην πορεία στη δεκαετή τους περιοδεία με το Feeling Sound.
Η μουσική του Igor είναι ένα παράδειγμα της χρήσης της φωνής ως θεραπευτικό όργανο και πηγή αυτοανακάλυψης. Το προσωπικό του στυλ φωνητικών αρμονικών, ένας καθαρός και κρυστάλλινος ήχος που αναπτύχθηκε μέσα απο πάνω από τριάντα χρόνια πειραματισμού, απαλύνει το ενεργειακό σώμα από παλιούς φόβους, κολλημένα συναισθήματα και καρμικό βάρος.
Η φιλόξενη παρουσία της Arianna Artioli, το πικάντικο χιούμορ και η συναισθηματική ευαισθησία βοηθούν τους ανθρώπους να επιστρέψουν στην αγάπη τους μέσω της ειλικρινής επεξεργασίας των παλαιών τραυμάτων.
Διεθνώς διακεκριμένος επικεφαλής και οραματιστ...
Ο Yaacov Hecht είναι διεθνώς διακεκριμένος επικεφαλής και οραματιστής της δημοκρατικής εκπαίδευσης, της θεωρίας της μάθησης και της κοινωνικής αλλαγής.
Το 1987 ίδρυσε το δημοκρατικό σχολείο στο Hadera του Ισραήλ, το πρώτο σχολείο στον κόσμο που ονομάστηκε δημοκρατικό, το οποίο βοήθησε να καθιερωθεί ένα δίκτυο δημοκρατικών σχολείων σε όλο το Ισραήλ.
Το 1993, συγκάλεσε το πρώτο Διεθνές Συνέδριο για τη Δημοκρατική Εκπαίδευση (IDEC), που βοήθησε την ίδρυση εκατοντάδων καινοτόμων δημοκρατικών σχολείων ανά την υφήλιο, από τα οποία τα 30 στο Ισραήλ.
Το 1996 ίδρυσε στο Ισραήλ το Ινστιτούτο Δημοκρατικής Εκπαίδευσης (IDE). Μέρος της δουλειάς του Yaacov στο IDE ήταν οτι ξεκίνησε το πρώτο Ακαδημαϊκό πρόγραμμα εκπαίδευσης καθηγητών Δημοκρατικής Εκπαίδευσης στο εξέχων Κολλέγιο Εκπαίδευσης του Ισραήλ. Έπειτα, σύστησε ένα πτυχιακό πρόγραμμα στην Δημοκρατική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ.
Το 2007 ο Yaacov άρχισε ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα εκπαίδευσης Διευθυντών Σχολείων σε καινοτόμες και ρηξικέλευθες πρακτικές.
Το 2010 ο Yaacov ξεκίνησε το Education Cities – the Art of Collaborations.
Τον Ιανουάριο του 2017 το “Educating Cities” του βραβεύτηκε από τον Φινλαδικό πρότζεκτ HundrED σαν μία από τις κορυφαίες εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες στον κόσμο.
Σήμερα, ο Yaacov θεωρεί την προετοιμασία και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού συστήματος προς το μέλλον κύρια αποστολή του.
Ζει στην Hadera, είναι παντρεμένος και έχει 4 γιούς.
Απόφοιτη του Ελεύθερου Σχολείου της Λειψίας και...
Έφτασε το 1989 στην Κέρκυρα ως ναύτης...
Η Μαριάννα Hoogendoorn έφτασε το 1989 στην Κέρκυρα ως ναύτης.
Το 2011 παρακολούθησε εκπαίδευση «Βοτανοθεραπεία» τριών ετών στην Ολλανδία. Είναι πεπεισμένη ότι η κύρια αιτία των χρόνιων ασθενειών και της ανισορροπίας είναι ο τρόπος ζωής και διατροφής.
Το 2012 παρακολούθησε την εκπαίδευση «Διατροφή σύμφωνα με ορθομοριακές αρχές» και το 2013-2015, ως συνέχεια αυτής την εκπαίδευση «Θεραπευτής Επιγενετικής».
Η ορθομοριακή διατροφή μας διδάσκει ποιες ουσίες είναι παρούσες στη διατροφή μας, και τι κάνουν στο σώμα μας.
Η Επιγενετική αναφέρεται στις εξωτερικές επιδράσεις στα κύτταρα μας. Πώς η διατροφή και ο τρόπος ζωής, οι τοξίνες, το άγχος και οι ορμόνες επηρεάζουν την υγεία μας και πώς να αποκατασταθεί η ισορροπία.
Εξειδικευμένος Οδηγός Βουνού, εκπαιδευτής...
O Lonaïs Jailait είναι εξειδικευμένος Οδηγός Βουνού, εκπαιδευτής θαλάσσιων σπορ και Οδηγός Φύσης με εμπειρία σε αμέτρητα εδάφη και νερά από τον Πολικό Κύκλο έως τον Ισημερινό.
Φαντάστηκε και δημιούργησε το Swift ! (sChOoLwith OuT frOntiers!).
Ενσταλάσει την πεποίθηση ότι η θετική άθληση και ...
Ο Sal Menjivar ενσταλάσει την πεποίθηση ότι η θετική άθληση και η διασκεδαστική ατμόσφαιρα βοηθούν τα παιδιά να βιώσουν ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ.
Καθοδηγεί διασκεδαστικές προπονήσεις που δίνουν στους παίκτες αυτοπεποίθηση με την μπάλα.
Είναι πτυχιούχος προπονητής ποδοσφαίρου με πιστοποιητικό εθνικής αδείας “D” της USSF, πιστοποιημένο από την αθλητική ακαδημία ENYSA.
Ο Sal έχει παίξει σε πολλά πρωταθλήματα, όπως το FLUSHING PANAMERICAN LEAGUE, το ΝEW YORK BANKING LOCAL SOCCER LEAGUE και το COSMOPOLITAN LEAGUE.
Εργάστηκε ως προπονητής από το 2003-2007 με το Eastchester Youth Soccer Association και τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους Riverdale, NY.
‘Ηταν διευθυντής στο Future Stars Soccer Camp στο Purchase, NY, διευθύνοντας 300-700, αγορια και κοριτσια 6-15 ετών. Το 2002- 2007, ήταν Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθυντής της Junior Division για την EYSA στο Eastchester, επιβλέποντας προπονητές και εκπαιδευτές για 450 αγόρια και κορίτσια ηλικίας 5 και 6 ετών.
Διηύθυνε 16 ταξιδιωτικές ομάδες, ηλικιών U10 έως U13 με την Allegro Sports Academy για το Club EYSA.
Συνιδρύτρια της EUDEC, και μέλος του Συμβουλίου του...
Συνιδρύτρια της EUDEC, και μέλος του Συμβουλίου του, συνιδρύτρια του Γυμνασίου του Ελεύθερου Σχολείου Λειψίας.
Πρώην καθηγήτρια στο σχολείο και μητέρα δύο παιδιών. Ο ένας γιος φοιτά ακόμα στο Ελεύθερο Σχολείο, ενώ η μεγαλύτερη κόρη έχει αποφοιτήσει εδώ και 5 χρόνια.
Θεατρολόγος, Παιδαγωγός, Κουκλοπαίκτρια ...
Θεατρολόγος (τμήμα θεάτρου ΑΠΘ), Παιδαγωγός (msc στις επιστήμες της αγωγής, την κριτική παιδαγωγική και την εκπαίδευση ενηλίκων), Κουκλοπαίκτρια(Firdin Migdin, Trabala).
Αναζητά την ομαδική και την ατομική έκφραση ως ίαμα και ως απελευθέρωση, με στόχο την ειλικρινή συνάντηση με τον εαυτό και τον άλλο με την ευχή να είναι αυτό ένα γεγονός που μπορεί κόσμους να γκρεμίσει και κόσμους να γεννήσει.